סינגפור- נחתם הסכם לשיתוף פעולה עם התאחדות התעשיינים של סינגפור

בתאריך 20.3.18, אירח איגוד לשכות המסחר את נשיא התאחדות התעשיינים של סינגפור(Singapore Manufacturing Federation-SMF) , מר דאגלס פו (Douglas Foo) כאורח כבוד אשר נפגש עם נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין.

התאחדות התעשיינים של סינגפור (SMF) הינו הארגון הארצי הגדול ביותר המייצג את האינטרסים של ענפי התעשייה והייצור בעיר המדינה. הארגון וותיק מאוד ונוסד, בדומה לאיגוד לשכות המסחר בישראל, עוד לפני קום מדינת סינגפור העצמאית- בשנת 1932. הארגון מחולק לעשרה סקטורים שונים ומונה מעל 3000 חברים שרובם המכריע יצואנים.

התאחדות התעשיינים של סינגפור משתפת פעולה עם סוכנויות ממשלתיות בחו"ל, גורמי ממשל וחברות פרטיות בתעשייה המקומית. הארגון פועל להגדלת הזדמנויות עסקיות באמצעות ירידי סחר מקומיים ובינלאומיים, הוצאה לפועל של כנסים, סמינרים, סדנאות, כמו גם אירוח והוצאה של משלחות לחו"ל.

בסיום הפגישה, נחתם הסכם לשיתוף פעולה (Memorandum of Understanding -MOU) בין איגוד לשכות המסחר והתאחדות התעשיינים של סינגפור, במסגרתו הצדדים הצהירו כי הם מחויבים לפעול להגברת היקף שיתוף הפעולה המסחרי בין הצדדים ולסייע לחברי הארגון המקביל בפעילותו העסקית.

קישור לאתר הארגון: http://www.smfederation.org.sg/

חברי הלשכה, יבואנים, אשר מעוניינים לפתח קשרים עסקיים עם SMF,מוזמנים לפנות ללירן אביטן, האגף לקשרים בינלאומיים: lirana@chamber.org.il

 

 

 

 

 

 

 

למידע נוסף בתחום זה