מקדמים שיתופי פעולה עם פולין: הזדמנות לפרסם בגיליון מיוחד של דה-מרקר

לנוכח התפתחות הקשרים העסקיים בין ישראל לפולין, הגידול המרשים בכלכלת פולין, ולאור ההצלחה הגדולה של המגזין שפורסם בנובמבר 2016 והוקדש ליחסים העסקיים בין ישראל לפולין, מערכת דה-מרקר מזמינה חברות לפרסם ולקדם את עסקיהן במהדורה השנייה של המגזין הכלכלי שייצא לאור בנובמבר 2017.

המהדורה השנייה של המגזין תוקדש לקידום מוצרים ושירותים פולנים בשוק הישראלי. הפרסום בגיליון יהווה הזדמנות יוצאת דופן ליזמים מפולין ו/או ישראל, להציג את עסקיהם ופעילותם בפני הקהילה העסקית הרלבנטית ולבסס קשרים עסקיים חדשים.

הפרסום בגיליון זה מקנה יחסי ציבור לחברות שהצליחו בפולין או לחברות שעושות את צעדיהן הראשונים לעבר השוק ומעוניינות להביא זאת לידיעת השוק בישראל.

מגזין דה-מרקר מופץ ללמעלה מ- 45,000 קוראים מדי חודש, מרביתם בעלי השכלה גבוהה, אנשי עסקים, מנכ"לים, מנהלי כספים, מדענים ועוד. 60% מקוראיו של העיתון הם מתחת לגיל 50.
כמו כן, הוא מופץ באמצעות רשתות חנויות ספרים בישראל וחברת אל-על מחלקת עותקים של המגזין לטסים במחלקת עסקים ובמחלקה ראשונה.

הפרסום במגזין כרוך בתשלום והמפרסמים יקבלו מספר עותקים מוסכם מראש, ללא תשלום, להפצה בקרב לקוחותיהם.

הפרויקט מקודם על ידי לשכת המסחר פולין-ישראל.

 

חברי לשכה המעוניינים לפרסם בגיליון ישראל-פולין, וכן לקבל פרטים לגבי עלויות, מתבקשים למלא את טופס הרישום שלהלן.

 

 

 

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה