יבואנים מתחום הבריאות: נפתח השער לייבוא מארה"ב

אנו שמחים לבשר כי איגוד לשכות המסחר חתם לאחרונה על הסכם לשיתוף פעולה עם הארגון המוביל בתעשיית הבריאות ומדעי החיים במדינת אינדיאנה בארה"ב ה- IHIF . ההסכם נחתם בעקבות ביקורו האחרון של נשיא האיגוד בארה"ב, שנערך כחלק ממאמצי הארגון לחזק את קשרי העבודה עם לשכות המסחר המקומיות בארה"ב, ובכדי לפתוח עבור חברי הלשכה אפיקי יבוא נוספים.

ה- IHIF הוא איגוד מקצועי שלא למטרות רווח, המייצג למעלה מ- 2000 חברות בתחום מדעי החיים, רפואה, מכשור רפואי, תרופות, בתי חולים ומגוון ספקים בתחומי הביו-מד והביוטכנולוגיה במדינת אינדיאנה.

מטרת הארגון לעודד יזמות ושיתופי פעולה עסקיים לחברות אותן הוא מייצג עם ארגונים מסחריים בינלאומיים, לשכות מסחר, גופי ממשל, אוניברסיטאות, נציגויות זרות בחו"ל, חברות ברחבי עולם ועוד. בנוסף, ארגון IHIF מארגן משלחות של נציגי החברות בו לכנסים ותערוכות בעולם וכן מארח משלחות עסקיות מרחבי העולם, בתכנית הכוללת סיורים, פורומים עסקיים ופגישות B2B עם חברות מקומיות.

מדינת אינדיאנה היא אחד מארבעת מרכזי מדעי החיים בארה"ב והיצואנית השנייה בגודלה בתחום. היקף הייצוא הרפואי מאינדיאנה עומד על 9.7 מיליארד דולר והוא מכסה מגוון רחב של תחומים. בזכות מגוון זה, הכולל בין היתר ציוד רפואי, תרופות, ביוטק, נותני שירותים, אוניברסיטאות ורפואה דיגיטלית, הפכה אינדיאנה לצומת מרכזית עבור חברות רבות ומוכרות כגון: Eli Lilly and Co., Cook Medical, Dow Agro Sciences, Elanco, and Roche Diagnostics.

אינדיאנה היא המובילה העולמית בתחום הייצור האורטופדי והמרכז של חברות כגון: Biomet, Zimmer, DePuy, Medtronic . התעשייה האורטופדית אחראית להכנסות שנתיות של למעלה מ- 10 מיליארד דולר.

מדובר בהזדמנות מצוינת לחברי לשכה ליצור קשרים כלכליים עם חברות בארה"ב וליזום שיתופי פעולה פוטנציאליים עם מגוון חברות, מומחים וספקים בענף הציוד הרפואי, תרופות ועוד.

חברים המעוניינים לקבל פרטים נוספים על ההזדמנויות העסקיות שמציע הארגון והאירועים העסקיים שיתקיימו ביוזמת שני הצדדים מוזמנים למלא את הפרטים בטופס הרישום או ליצור קשר עם האגף לקשרים בינלאומיים.

למידע נוסף בתחום זה