ארה"ב: בית חדש לחברות ישראליות במישיגן!

ארגון Michigan Israel Business Accelerator (MIBA) משיק הקיץ את תכנית הנחיתה הרכה הראשונה הבינלאומית של מדינת מישיגן, שמכוונת אך ורק לחברות ישראליות!

התכנית מקנה למשתתפיה חלל משרדים מודרני בעל קונספט פתוח הממוקם במרכז העיר דטרויט, מישיגן. החלל נועד להוות מרחב קהילתי אך ורק עבור חברות ישראליות לעבוד, להתחבר ולשתף פעולה עם עמיתיהם, שותפים ממישיגן, ישראלים אחרים והקהילה היהודית המקומית במטרה לקדם את הרחבת הפעילות שלהן בארה"ב.

היוזמה המרגשת הזו מתבססת על היסטוריית שותפויות ארוכה של ארגון MIBA עם גופים כמו רשות החדשנות הישראלית, איגוד לשכות המסחר,  מכון הייצוא הישראלי, Startup Nation Central, SIBAT של ה-IMOD, הקונסוליה הכללית של ישראל למערב התיכון ועוד רבים אחרים.

MIBA מחוייבים להצלחת החברות הישראליות שיתארחו בחלל הייעוד, החברות המשתתפות ייהנו מתכנית ההאצה (אקסלרציה), שנתמכת במערכות היחסים של MIBA עם שותפים משפיעים במגזרי הניידות, ההגנה, I4.0, AgTech, Sustainability Tech וה-HealthTech, הכוללים את התאגיד הכלכלי לפיתוח מישיגן, Dow, DTE Energy והנרי פורד בריאות.

לא פחות חשוב מכך, הארגון מספק גישה למאגרי כח אדם, ספקים, לקוחות, קהילת השקעות מעורבת ומערכת תמיכה כלכלית לעסקים צומחים.

נודה לכם אם תקדישו מספר דקות בכדי למלא את הסקר הבא על מנת לקבל מידע ממשתתפים פוטנציאליים בתכנית ומובילי דעה בתחום החדשנות, שיילקח בחשבון בתכנון המרחב הפיזי של אזור הנחיתה - עזרו לנו ליצור קהילה ישראלית מסבירת פנים, חדשנית ומשתפת עבורכם במישיגן!

 

למילוי הסקר לחצו כאן

למידע נוסף בתחום זה