תיירות בטוחה באוזבקיסטן - נקבע נוהל חדש לכניסה למדינה

בוטל נוהל הבדיקות המהירות לאנטיגן של הידבקות בנגיף הקורונה בשדה התעופה, בתחנת הרכבת או בנקודת מעבר הגבול לכל המבקרים ברפובליקה של אוזבקיסטן החל מ- 15 במרץ 2021.

מעתה אזרחים הנכנסים לרפובליקה של אוזבקיסטן מחויבים לעבור בדיקת PCR להידבקות בנגיף הקורונה עם תוצאה שלילית ב -72 השעות האחרונות לפני ההגעה למדינה, ולנציג תעודה עם תוצאה שלילית. בהיעדר תעודת בדיקת PCR, עליהם לעבור בדיקה מהירה לאנטיגן הידבקות בקורונה במרפאות מיוחדות או במעבדות הפועלות במחסומי גבול.

במקביל, בנוסף להליך שנקבע לכניסה לשטח הרפובליקה, המבקרים נדרשים לעטות מסכות רפואיות, לשמור על מרחק חברתי ולבצע עבודות חיטוי.

מידע נוסף ניתן למצוא באתר משרד התיירות של אוזבקיסטאן. לפרטים לחץ כאן

 

מאות שנים של עושר בדרך המשי בנו את אוזבקיסטן כארץ אקזוטית של ערים עתיקות מלאות כיפות, צריחים ועבודות אריחים אסלאמיות מורכבות, והמסגדים של בוכרה וסמרקנד מדורגים בין המפוארים ביותר בכל מרכז אסיה. זה גם המקום שבו האסלאם התנגש בקומוניזם: עיר הבירה טשקנט הפכה להיות אחת הערים הגדולות בברית המועצות לשעבר.

המדינה מוקפת כולה ברפובליקות הסובייטיות "הסטניות" לשעבר של מרכז אסיה (קזחסטן, קירגיסטן, טג'יקיסטן וטורקמניסטן) והיא נעה בין מישורים צחיחים ושטוחים ועד לעמק פרגנה (Fergana) עם גידולי כותנה כותנה ופסגות ההרים המזרחיות המושכות אליהם מטפסי הרים וגולשים.

למידע נוסף בתחום זה