ישראל-ספרד: בארסה (FBC) וארגון התיירות העולמי (UNWTO) הכריזו על תחרות סטארט-אפים

מועדון הספורט FCB, הידוע גם כ-"בארסה", משתף לראשונה פעולה עם ארגון התיירות העולמי של האו"ם, ה-UNWTO. שני הגופים השיקו תחרות סטארטאפים חדשה לחברות שנמצאות בתווך שבין עולמות הספורט לעולמות התיירות. או במילים אחרות "תיירות ספורט".

השלבים:

המועד האחרון להגשה הוא ה-15/8, ועד ה-30/8 כבר אמורים להיות מוכרזים 20 הסמי-פיינליסטים. ב-15/9 ייבחרו 5 חברות הגמר, והחברה הזוכה תוכרז ב-14/10.

הפרסים:

5 המועמדים הסופיים יוזמנו ל-MWC להציג בפאנל של האירוע והזוכה יעשה פיילוט יחד עם בארסה.

התנאים:

על החברה להיות סטארטאפ בשלב שבין Early Stage ועד לסבב גיוס ראשון, אבל עם מוצר קיים ברמת גימור מינימלית (MVP) ובעל רכיב טכנולוגי. על הפיתרון להיות סקיילאבילי ובר-קיימא, וכמובן לתת מענה על אתגר בתחום תיירות הספורט.

נציין רק כי קטאר הינה נותנת חסות לתחרות. הדבר לא אמור לפגוע בסיכויים של חברות ישראליות להיבחר. שני הגורמים הראשיים היו שותפים של הנציגות בפעילויות בעבר כך שלא אמורה להיות בעיה עם השתתפות ישראלית:

ה-UNWTO: כזכור, לפני כשנה עדכנו על תחרות הסטארטאפים הראשונה שיזם ה-UNWTO, יחד עם תאגיד "גלובליה" הספרדי, בתחום הTRAVELTECH. לאחר שקיימנו יחד עם מכון היצוא סמינר בארץ על ההזדמנות, היתה לישראל הצלחה יוצאת דופן בתחרות זו.  לחצי הגמר הגיעו 5 חברות ישראליות מתוך 20, ולגמר הגיעו 4 חברות ישראליות מתוך 10. הזוכה היתה גם היא ישראלית, חברת REFUNDIT. אנו מקווים שגם בתחרות הזו תהינה לחברות ישראליות הצלחה.

האב החדשנות של בארסה: לפני כ-3 שנים בארסה הקימה האב חדשנות, שמטרתו לחשוף את בארסה לטכנולוגיות מעניינות הקשורות לספורט, מכל ההיבטים. במאי 2018 קיימנו יחד עם מכון היצוא, קיימנו עם האב החדשנות רואד שואו במסגרתו הגיעו 7 חברות ישראליות לעשות פיצ'ינג מול מומחי הארגון בתחומים שונים, יוזמה ראשונה מסוגה שאף הניבה לפחות פיילוט אחד לאחת החברות המשתתפות.

 

אם התחרות מעניינת אתכם ואתם עומדים בתנאים לעיל, אתם מוזמנים לגשת לתחרות. הדדליין: 15.8.19. למילוי טופס מועמדות לחצו כאן.

 

דיווח: , הנספחת המסחרית של משרד הכלכלה במדריד, ספרד 

 

למידע נוסף בתחום זה