הוועידה השנתית השישית לעסקים עם סין והמזרח , 4.9.18

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף פעולה עם חברת מידע כנסים, שמחים להזמינכם לקחת חלק בוועידה השנתית השישית לעסקים עם סין והמזרחאשר תתקיים ב- 4 בספטמבר 2018, בין השעות 08:00 עד 15:30, במלון לאונרדו סיטי טאוור, רמת גן.

כבכל שנה, יתקיימו הרצאות ופנלים על מגוון נושאים הקשורים ליחסים הכלכליים המתהדקים בין ישראל וסין. הוועידה תארח מעל 500 מנהלים ומקבלי החלטות, אשר מגיעים להתעדכן במגמות חדשות ורגולציה בהשקעות סין בארץ, התרחבות וכניסה לזירת העסקים בסין, יצוא, יבוא ויצור בסין ועוד. הוועידה תספק הזדמנות למציאת שותפים עסקיים פוטנציאליים, ותכלול מתחם נטוורקינג בו ייקחו חלק חברות גלובליות, נציגים מהחברות הסיניות, משלחות מסין, נציגי הממשל הסיני ונציגים בכירים בכלכלה הישראלית.

הוועידה השנה תתקיים בסימן יוזמת  One Belt, One Road (דרך המשי החדשה), המבטאת שינוי מגמה היסטורי בראיית סין את תפקידה בזירה הבינלאומית. במסגרת היוזמה מתוכננים פרויקטים הנדסיים על תוואי דרך המשי היבשתית (החגורה האחת) ודרך המשי הימית (הדרך האחת), ומטרותיה המרכזיות הינן חיזוק קשרי הסחר של סין עם מדינות שנמצאות על תוואי דרך המשי, ביניהן גם מדינת ישראל. הפוטנציאל הטמון בישראל הוא בהפיכתה לגשר יבשתי המחבר את נתיבי הסחר של סין, מהמזרח הרחוק דרך אפריקה עד למזרח התיכון ואירופה.

עלות למשתתף:

300 ש"ח להרצאות בלבד
400 ש"ח להרצאות וארוחת צהריים

חברי לשכת המסחר ייהנו מהנחה של 100 ש"ח בדמי הרישום, בהזנת קוד.

חברים המעוניינים להירשם לאירוע, מתבקשים למלא את הטופס שלהלן. עם קבלת הטופס יישלח קוד לקבלת ההנחה.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה