בואו לגלות את הדרקונים המתעוררים של אסיה! פגישות אישיות עם שני השגרירים היוצאים למיאנמר ולפיליפינים, 8.7.18

איגוד לשכות המסחר ולשכת המסחר ישראל-אסיה, שמחים להזמינכם ליום פגישות אישיות עם שני השגרירים היוצאים למיאנמר ולפיליפינים.

המפגשים מהווים הזדמנות ליצואנים להכיר אישית את השגרירים, להציג את פעילות החברה, שיתוף בניסיון ובאתגרים הניצבים בפניכם, במסגרת עשיית עסקים באיזורים המאתגרים ביותר באסיה ולמידה על אפשרויות הסיוע מצד השגרירות.

 

רונן גיל-אור - השגריר היוצא למיאנמר (בורמה לשעבר) - רונן הינו שגריר מנוסה אשר שימש במספר תפקידי מפתח לאורך השנים במדינות: ונצואלה, קנדה, מטה האיחוד האירופי בבריסל ועוד.
מיאנמר היא מדינה ברוכת משאבי טבע ואבני חן. לא הרחק מחופי המדינה נתגלו מרבצי גז טבעי גדולים. סחר החוץ של מיאנמר בשנה החולפת עלה בכ-% 15 והסתכם ב- 33.3 מיליארד דולר, רובו עם מדינות אסיה השכנות, בראשן סין. מיאנמר יכולה להוות שוק יעד מעניין לחברות מתחום האגריטק - בעיקר נושאי הטיפול אחר קטיף וניהול נכון של מים, חברות IT, חברות ניהול פרויקטים בתחומי התשתיות ואנרגיה וחברות ישראליות בתחום הנדסת המזון.  

 

רפי הרפז - השגריר היוצא לפיליפינים - רפי הוא דיפלומט וותיק אשר שימש במספר תפקידים בעלי השפעה במדינות רבות, ביניהן: שוויץ, חוף השנהב, שוודיה, דרום אמריקה, אזרבייג’ן ובבירת ארה"ב- וושינגטון.
כלכלת הפיליפינים היא הרביעית בגודלה בדרום מזרח אסיה, עם תמ"ג של 875 מיליארד דולר. הפיליפינים מציעה מגוון רחב של הזדמנויות עסקיות, החל מתחום המזון וחומרי הגלם ועד לתחום הסייבר והאלקטרוניקה. שוק התקשורת במדינה הינו מנוע צמיחה חשוב ואחראי ל-10% מהתמ"ג. כמו כן, הזדמנויות בתחום הטכנולוגיות החקלאיות, מערכות הבריאות ותשתיות. אוכלוסיית המדינה מונה מעל ל-100 מיליון נפש, אשר רובה דוברת אנגלית.

 

הפגישות תתקיימנה ביום ראשון 8 ביולי 2018 החל מהשעה 09:30 בבוקר, בבית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84, תל-אביב, קומה 2.

 
משך כל פגישה: 30 דקות.

 

לתאום הפגישות, אנא מלאו את טופס הרישום שלהלן.

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה