סין: הזמנה לסמינר עסקי בהשתתפות משלחת בכירה מהעיר צ'ינגדאו בפרובינציית שנדונג, 6.9.17

הנכם מוזמנים להשתתף בסמינר עסקי בהשתתפות משלחת ממשלתית בכירה מהעיר צ'ינגדאו, אחת מערי המסחר העשירות בסין הממוקמת בצפון מזרח המדינה בפרובינציית שנדונג. המשלחת מגיעה לישראל במטרה להשיק את הנציגות החדשה של צי'נגדאו בתל אביב. 

העיר צ'ינגדאו, בה מתגוררים 9.2 מיליון תושבים, היא למעשה המרכז הכלכלי החשוב ביותר בצפונה של סין. בצ'יגדאו פועל אחד הנמלים העמוסים בעולם (המדורג מספר 7) דרכו מתקיים מסחר עם 180 מדינות. העיר מהווה יעד נוח להשקעה ונכון לסוף שנת 2016, 133 חברות זרות המופיעות במדד Fortune 500 השקיעו ב261 פרויקטים שונים בעיר.  העיר צ'ינגדאו מדורגת במקום ה-12 בחשיבותה מבחינת היקף התוצר המקומי, מבין הערים בסין. 

 

לאחרונה הוחלט על הקמת נציגות מסחר ועסקים של העיר צ'ינגדאו בישראל שמטרתה לחזק את קשרי המסחר שני הצדדים ולהביא להשתתפות של חברות ישראליות בפרויקטים שונים. 

 

משלחת בכירה בראשות Mr. Zou Chuanning, גורם בכיר בממשל המקומי של צ'ינגדאו וכן בכירים נוספים יגיעו לישראל על מנת לחנוך את הנציגות החדשה בישראל וכן לפגוש חברות ישראליות בייחוד בתחומי החקלאות, אנרגיה מתחדשת, תקשורת, טכנולוגיית מים, ביוטכנולוגיה ועוד. במשלחת ישתתפו גם יו"ר ונציגי חברת  CRRC Sifang Co., Ltd, יצרנית רכבות נוסעים ומסילות מהמובילות בסין. 

 

אנו מזמינים חברי לשכה בתחומים אלו להשתתף בסמינר ואירוע נטוורקינג שיתקיים בתאריך 6 בספטמבר בין השעות 15:30-17:30 במלון שרתון, רח' הירקון 115, תל אביב. 

 

ההשתתפות היא ללא תשלום אך מותנית בהרשמה מראש באמצעות הטופס המצורף לדף זה.

מספר המקומות מוגבל. 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה