הצטרפו לאירוע פגישות אישיות עם השגרירים היוצאים לקנדה, רואנדה ואקוודור, 27.7.23

אנו מתכבדים להזמינכם לאירוע פגישות אישיות עם השגרירים היוצאים מטעם משרד החוץ טרם יציאתם לשליחות בקיץ הקרוב.

מתי? יום חמישי | 27 ביולי | 10:30-13:30 |  לשכת המסחר תל אביב

המפגש הקרוב מהווה עבורכם, חברי הלשכה, הזדמנות משמעותית להצגת פעילות ומטרות החברה במפגש "אחד על אחד" עם השגריר היוצא, לצורך בחינת פוטנציאל כניסת החברה לשוק היעד, מינוף פעילות קיימת ובחינת הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות עתידיות.

 

במסגרת המפגש ניתן לתאם פגישות אישיות עם הנספחים הכלכליים הבאים:

עידו מועד – השגריר היוצא לקנדה.

קנדה הינה בין הכלכלות המתקדמות והמפותחות בעולם, המאופיינת במשאבים טבעיים, עם אוריינטציית סחר בתחומי הטכנולוגיה וחדשנות, אשר מקודמת על ידי ממשלת קנדה באמצעות מדיניות השקעות ממוקדות. בשוק הקנדי יש מגוון סקטורים פעילים כגון תעשייה אווירית מתקדמת, FinTech, Agri-Food, טכנולוגיה ירוקה, רפואה, ועוד. 

 

עינת וייס – השגרירה היוצאת לרוואנדה.

כלכלת רואנדה הינה מהכלכלות המתפתחות באפריקה, אשר צומחת באופן קבוע מזה כעשור בדגש על טכנולוגיות חקלאות, מים, בנייה, תשתיות וביטחון. צמיחה זו נובעת בין היתר משינויי האקלים המציבים, מטבע הדברים, אתגר משמעותי אשר עודד את ממשלת רואנדה להשקיע רבות במציאת פתרונות בחום זה. 

 

צחי שריד – השגריר היוצא לאקוודור

כלכלת אקוודור מתבססת בעיקר על מוצרים חקלאיים, לרבות: דגים, פירות ים, בננות, קפה וקקאו. כמו כן גם על מוצרי עץ ייחודיים כאשר במדינה קיימת תעשייה מפותחת בתחום ומצויים בה מחצבי טבע כמו זהב ונחושת. המטבע המקומי באקוודור הינו הדולר האמריקאי וכמו כן הינה מייצאת נפט רב ומוצריו.

 

להרשמה ותיאום פגישה (כל פגישה תיארך כ-20 דק') יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה