יצואנים המתעניינים בהתרחבות לשווקי היעד – איטליה, פולין וברזיל? הצטרפו לאירוע פגישות אישיות עם הנספחים הכלכליים היוצאים לשליחות הקרובה, 27.7.23

אנו מתכבדים להזמינכם להירשם לאירוע פגישות אישיות עם הנספחים הכלכליים מטעם מנהל סחר חוץ במשרד הכלכלה והתעשייה, טרם יציאתם למדינות היעד בקיץ הקרוב.

מתי? יום חמישי | 27 ביולי | 10:30-13:30 |  לשכת המסחר תל אביב

 

מנהל סחר חוץ מפעיל מערך של כ-50 נספחויות כלכליות במרכזים הכלכליים החשובים בעולם, אשר תפקידן להגדיל את היצוא הישראלי, למשוך השקעות זרות לישראל ולקדם את היחסים הכלכליים של מדינת ישראל בעולם.

הנספחים הכלכליים אמונים על ניהול הנספחות הכלכלית והוצאה לפועל של פעילויות ויוזמות לקידום היצוא הישראלי. ביחד עם צוות הנספחות, המורכב גם מקציני וקצינות סחר מקומיים, הנספחים מסייעים באיתור הזדמנויות עסקיות ושיתופי פעולה פוטנציאליים בין חברות ישראליות לבין חברות פרטיות, גופים ציבוריים וגורמים ממשלתיים בשוקי היעד.

המפגש הקרוב מהווה עבורכן, חברות הלשכה היצואניות, הזדמנות משמעותית להצגת פעילות ומטרות החברה במפגש "אחד על אחד" עם הנספח היוצא, לצורך בחינת פוטנציאל כניסת החברה לשוק היעד, מינוף פעילות קיימת ובחינת הזדמנויות עסקיות פוטנציאליות עתידיות.

 

במסגרת המפגש יתקיימו פגישות אישיות עם הנספחים הכלכליים הבאים:

הדר שור – הנספח היוצא לאיטליה (מילאנו)

בר סנדרוביץ' – הנספח היוצא לפולין (ורשה)

אנסטסיה ליטביננקו – הנספחת היוצאת לברזיל (ריו)

 

מהרו להירשם – מספר המקומות מוגבל!

לתיאום פגישה (כל פגישה תיארך כ-20 דק') יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

 

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה