גיאורגיה: סמינר עסקי בישראל ופגישות אישיות עם יצרנים מובילים, 15.3.23

אנו מתכבדים להזמין את חברי הלשכה לסמינר עסקי בנושא סחר עם גיאורגיה ופגישות אישיות עם יצרנים מובילים מגיאורגיה, אשר יתקיימו ביום רביעי, 15 במרץ 2023, החל מהשעה 10:00, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל, רח' קאופמן 12, תל אביב. 

 

לסמינר בארץ יגיעו 32 חברות מתחומים שונים, כגון: מזון, יין ומשקאות אלכוהוליים, חקלאות, טקסטיל, בניה, אלקטרוניקה, סטרטאפים עם מוצרים פועלים בשוק הגאורגי ועד חברות תשתיות ועוד, במטרה לעודד ייצוא גאורגי וגם לייצר קשרים עסקיים עם חברות בעלות עניין. 

בכנס Globalize Tel Aviv, חברות ישראליות מוזמנות להיפגש עם שותפים פוטנציאליים, ללמוד מהצלחות של חברות אחרות, ליצור קשרים עסקיים, ולהיפגש עם ענקיות טכנולוגיה, מומחי תעשייה, יזמים, סטרטאפים ופקידים.

הסמינר מאורגן על ידי חברת גלובלייז מגיאורגיה, שמארגנת כנסי סחר/עסקים במקומות שונים בעולם, ופועלת בברכת משרד החוץ והכלכלה הגאורגיים. 

להלן רשימת החברות במשלחת:

מזון

NutriOn - החברה הגאורגית הראשונה שמייצרת מגוון מזונות מאושרים המכילים רק את הממתיק הטבעי סטיביה והינם ללא גלוטן, סוכר, שמרים ולקטוז.

Snacky - החברה הראשונה שהקימה וייצרה חמאת בוטנים בגיאורגיה, כאשר המוצר הינו אורגני לחלוטין, ללא תוספים כימיים וללא סוכר.

Khakhabo - החברה הראשונה שהחלה לייצר שמנים בכבישה קרה בגיאורגיה, כאשר המטרה של החברה הינה להציג מוצרי ביו טבעיים ובריאים.

Champy - מותג חטיפים בריאים, חדשני, וחלוץ בתעשיית שבבי התפוחים, אשר תומך בהפיכת אורח חיים בריא למהנה יותר.

Baia - החברה פונה לאנשים השואפים לאורח חיים בריא ומציעה מגוון רחב של דייסות מזינות, דגנים ומוצרים בריאים אחרים.

Honey-Tapli - מותג לאומי גרוזיני של דבש משובח.

August - רשת מאפים אירופאית המייצרת ומשווקת לחם, עוגיות, כריכים, סלטים ושתייה הן לשוק הקמעונאי והן לשוק הארגוני.

Geo Organic - יצרנית מוצרים אורגניים בריאים. מייצרים פירות, ירקות ועשבי תיבול באופן אורגני בשיטת ייבוש התא, ללא חומרים משמרים וללא דו תחמוצת הגופרית.

Qalaquri - החברה מייצרת ומוכרת הן מוצרים טבעיים מקומיים והן מוצרים מיובאים, ביניהם אגוזי לוז, שקדים גאורגיים, פיסטוקים, חמניות, פירות יבשים מסוגים שונים, ואף חטיפים כגון: אגוזים עם צימוקים, אגוזים מיובשים ואגוזים טחונים עם שומשום זרעים, דבש ומלח.

Anaseuli - החברה היא יצרנית של תזקיקי פירות ואלכוהול צ'אצ'ה גאורגי מסורתי באמצעות שימוש בטכנולוגיה מודרנית, המאפשרת סינון איכותי והפקת משקאות אלכוהוליים באיכות גבוהה.

Agrostore חברה בתחום החקלאות, הדוגלת בקונספט "מהחווה למדף" המאפשר לה לספק תוצרים חקלאיים באיכות הטובה ביותר.

יין ומשקאות חריפים

Chuckrullo – יצרנית אלכוהול מזוקק מענבי ענק וגזר שחור, כאשר המתכון הסודי של החברה מספק משקה חלק וקל לשתייה בעל טעם פירותי ו-40% אלכוהול.

Wine Suliko – יצרנית יין המבססת את המוצרים שלה על סמלים גיאורגיים מסורתיים כגון סוליקו, אשר משמעותו שיר אהבה בגיאורגית.

Kvarlis Marani - החברה מייצרת 8 סוגי יינות הנמכרים רק בגיאורגיה, כאשר מטרתה העיקרית היא לייצר את היין הטוב ביותר באיכות הגבוהה ביותר.

Vinagora - יקב VINAGORA הינו אחד מיצרני היין המובילים בגיאורגיה, המתבסס בעבודתו על המסורות הגיאורגיות העתיקות של ייצור היין, תוך שימוש בטכנולוגיות מודרניות ומסורות עתיקות, המשמרות את הטעם הייחודי של היין ומייצרות סגנון ייחודי.

Sarajishvili יצרנית אלכוהול שהוקמה על ידי האדם שייצר את הברנדי הגיאורגי הראשון, ולמעשה הקים את טכנולוגיית ייצור הברנדי הקלאסית הראשונה בגיאורגיה וייצר את הקוניאק בהתאם.

Etiquette – יצרנית יין גרוזינית המציעה מגוון רחב של יינות, לרבות Khikhvi qvevry, Kisi qvevri, Rkatsiteli kvevry, Saferavi qvevry ו-Turfa qvevry.

Shilda Winery - יקב גיאורגי מסורתי הממוקם באזור העיקרי של גידול הגפנים בגיאורגיה, ומביא את מסורת היין לרמה חדשה באמצעות שילוב המסורת ומתקני ייצור היין האיטלקיים והצרפתיים המודרניים שבמקום.

Baia’s Wine - יקב הפועל לזיהוי וסיווג זני הגפן הגיאורגיים המקומיים ואשר הייננים בו מונעים מתשוקה למינים הנדירים של ענבי היין במערב גיאורגיה ולטכניקות לייצור היין.

תה, קפה, מיצים ומים מינרלים

Buetea – יצרנית תה המשתמשת הן בטכנולוגיות מסורתיות והן בטכנולוגיות מודרניות של קטיף ועיבוד תה, לייצור מבחר רחב של טעמים בלתי נשכחים וניחוחות נעימים.

Kantaria tea יצרנית תה גאורגי טעים, בהתאם למסורות הקטיף העתיקות ביותר ותכונות הטבע הייחודיות של הרי גאורגיה, כאשר כל חבילות התה של החברה מיוצרות במהדורות מוגבלות.

Teamo - יצרנית תה אורגני, המגדלת, מעבדת ואורזת את התה שלה ברמות ההרריות באזור אימרטי של גיאורגיה.

Meama - חברה לייצור קפסולות קפה המשנה מסורות קפה ותיקות, ומציגה גישות חדשניות למוצרים, כאשר בין מוצריה ניתן למצוא קפה אמריקאי, אירופאי, תה, פולי קפה, קפה טורקי, מכונות קפה ומגוון אביזרים.

Alali - חברה המייצרת מיצי פירות איכותיים ו-100% טבעיים, באמצעות עיבוד פירות טריים שנקטפו על ידי חקלאים גאורגים לאורך כל השנה.

Aqua New Life - חברת מים מינרליים, אשר מוצריה נובעים ממי המעיינות מנבגלווי, גיאורגיה.

טקסטיל

Nair - יצרנית טקסטיל המייצרת גרביים, חולצות וקפוצ'ונים.

Gepherrini - מותג מוצרי עור גיאורגי, המהווה את אחד ממותגי אביזרי העור הצומחים ביותר במזרח אירופה. בין מוצריו ניתן למצוא: תיקים, נעליים, ארנקים ואביזרים.

אלקטרוניקה

Tene יצרנית כבל USB ירוק המיוצר מפסולת משנית במטרה להילחם בזיהום הסביבה. מוצרים: כבלים, מתאמים, מתאמים לרכב, סוללה ניידת (POWER BANK).

Elvare Cables – יצרן כבלים חשמליים במתח נמוך המחויב לייצור של אלומיניום איכותי וכבלי נחושת באמצעות טכנולוגיה אירופאית מתקדמת.

בניה

Domus - החברה עוסקת בפרויקטים חדשניים של בנייה. כל רצונות וצרכי הלקוח נלקחים בחשבון תחת ערכי האיכות, החדשנות והאדריכלות הירוקה המובילים את החברה.

Zodi - מפעל אבן לייצור אבנים בכל צורה, גודל ופורמט עבור כל סוגי המבנים.

White studio חברה לייצור קרמיקה עטורת פרסים, אשר מאז הקמתה שמרה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר של עיצוב וייצור.

 

להרשמה יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות עמן תירצו לתאם פגישות אישיות.

 

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה