סינגפור: המקפצה שלך לשווקי מזרח אסיה, 9.9.19

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף פעולה עם הבורסה בתל-אביב (TASE), הבורסה בסינגפור (SGX), בנק DBS והמשרד לפיתוח כלכלי של סינגפור, שמחים להזמין את חברי הלשכה לסמינר ייחודי בנושא הזדמנויות עסקיות ואתגרים לעסקים הפועלים או מעוניינים לפעול באסיה.

האירוע יתקיים ביום שני, 9 בספטמבר 2019, בין השעות 16:30 עד 19:00, באולם הכנסים של הבורסה לניירות ערך, רח' אחוזת בית 2, תל-אביב.

בתוכנית:

  • סקירה על אסיה - המשרד לפיתוח כלכלי של סינגפור
  • פנל 1 – הזדמנויות ואתגרים בעסקים עם אסיה
  • סקירה של בנק DBS
  • פנל 2 – אפשרויות לגיוס כספים באסיה
  • שאלות ותשובות, נטוורקינג וכיבוד

רקע

דרום מזרח אסיה הינו אזור בעל אחוזי צמיחה גבוהים (מעל 6% בשנה), אוכלוסייה המונה 650 מיליון איש, ותמ"ג של 2.7 טריליון דולר.

עד שנת 2030 הערים הגדולות באזור זה צפויות לגדול ב- 90 מיליון תושבים נוספים, הצמיחה הכלכלית תעלה, התפוקה צפויה להשתפר, כמו גם הדרישות לפתרונות ואתגרים עירוניים כגון: צפיפות, גודש, תשתיות וזיהום. כוח הקניה של מעמד הביניים צפוי לעלות וגם הביקוש למוצרי פרמיום. זהו השוק המקוון הצומח ביותר בעולם עבור סחורות ושירותים, עם 3.8 מיליון משתמשים חדשים מדי חודש.

אזור דרום מזרח אסיה מציע הזדמנויות רבות לחברות המעוניינות להיכנס לאזור זה. עם זאת, המורכבות של שוק זה, מרתיעה לאור התרבויות והמנהגים המגוונים, שפות, חוקים ותקנות, מטבעות, מבנה מערכת המיסים ועוד.

על אף היותה של ישראל מדינה קטנה בסטנדרטיים עולמיים, יש לה משקל רב בפיתוח טכנולוגיות מסחריות משמעותיות. חברות וסטארט-אפים חדשניים רבים מחפשים גישה לשותפים חזקים ושווקים גלובליים על מנת לאמץ את המוצרים או הטכנולוגיות שלהם. לרבים מהם אין אסטרטגיה שיווקית ברורה.

מטרת הסמינר היא לסייע לחברות ישראליות לנווט במורכבות הכרוכה בהבאת הטכנולוגיות חדשות לשווקי דרום מזרח אסיה.

מבנה פוליטי יציב עם דמוקרטיה פרלמנטרית, מערכת שיפוט מבוססת ומוסדות פנים חזקים, הופכים את סינגפור לסביבה עסקית אטרקטיבית ומוקד משיכה למשקיעים גלובליים.

 

להרשמה לסמינר יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד.

 

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה