יוון – האירוע הבינלאומי ה-16 ליין ומשקאות אלכוהוליים, 24-26.2.16

התחרות הבינלאומית ליין ומשקאות אלכוהוליים: "The ssaloniki International Wine and Spirituous Beverages of Vitivinicultural Origin Competition", תתקיים בסלוניקי בין התאריכים 26-24 בפברואר.

 

באירוע ישתתפו אנשי מקצוע מיוון ומרחבי העולם. התחרות פתוחה לכל סוגי היינות, כולל יינות מיוחדים ומשקאות אלכוהוליים המיוצרים בהתאם לתקנות של ארץ מוצאם, כמו יינות לבנים, רוזה, אדומים, מבעבעים, מתוקים, ליקרים ומשקאות אלכוהוליים.

 

יבואנים ומפיצים, חברי הלשכה, מוזמנים להשתתף באירוע. לשכת המסחר תגיש בקשה מיוחדת למארגנים לקבלת תמריצים במימון ליבואנים שיראו נכונות להשתתף בתערוכה.

מדובר באירוע יוקרתי הנערך בחסות הארגון הבינלאומי לגפן ויין, איגוד היין היווני, עיריית סלוניקי וארגונים נוספים, ומטרתו להציג את תעשיית היין והמשקאות החריפים ביוון.

בסיום התחרות המארגנים יפרסמו בתקשורת המקומית והזרה את רשימת הזוכים בקטגוריות השונות, כמו גם באתרי האינטרנט שלהם (www.tiwc.gr ו- www.winesofnorthgreece.gr ). בנוסף, חוברת מיוחדת שתכלול את רשימת היינות והמשקאות החריפים שזכו, תופץ בדואר לכל המשתתפים והטועמים, ותחולק לאנשי מקצוע בתחום ולצרכנים.

יוון היא ארץ ייצור יין מימי קדם בה גדלים שפע של זנים מקומיים אציליים ובשילוב אדמה-אקלים ויבוא זנים זרים, ניתן לייצר בה מגוון רחב של יינות ומשקאות חריפים, כל אחד ייחודי בתחומו. בנוסף, בשני העשורים האחרונים חלה עלייה מרשימה ברמה הטכנית והמדעית ביוון, המשפיעה באופן חיובי על איכות הייצור.

המועד האחרון להרשמה: 12.2.16.

 

חברות המעוניינות להירשם לאירוע, מתבקשות למלא את טופס הרישום שלהלן.

 

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה