אוזבקיסטן: פסטיבל הפרחים הבינלאומי - חגיגה של יופי ומגוון תרבותי של הטבע! 21.5-4.6.23

אנו שמחים להזמין יבואנים חברי הלשכה לבקר בנמנגן, עיר הממוקמת בעמק פרגהנה שבאוזבקיסטן, הידועה בטבע ובמורשת התרבותית היפה שלה, ולהשתתף בפסטיבל הפרחים הבינלאומי ה- 62, שנחשב לפסטיבל הפרחים הגדול ביותר.

התערוכה מהווה הזדמנות להכיר את המדינה ולהיפגש עם ספקים מקומיים. זה הוא אירוע מפורסם, שמפגיש מספר עצום של אניני יופי וחנויות פרחים מכל רחבי אוזבקיסטאן. הפסטיבל מציג את המגוון הפרחוני המדהים של האזור, וגם כן את התרבות העשירה של אוזבקיסטאן. הפסטיבל, המתקיים כבר שנים רבות, מושך אליו מבקרים מרחבי העולם על מנת לחוות את השילוב הייחודי של אמנות, טבע ותרבות שהאזור מציע.

תיירים זרים ילוו על ידי מתנדבים, מדריכים ומתרגמים מוסמכים ומנוסים. מומחים מנוסים יעניקו לתיירים תנועה חופשית ברחבי העיר במהלך ימי הפסטיבל, יספרו על כל מאפייני התערוכה, ויעניקו לתיירים שירותי תיירות איכותיים.

לשמחת האורחים והתושבים המקומיים, למעלה ממאה זנים של פרחים שונים נטועים בפארק העירוני, ונערכים בו מופעי תיאטרון וקונצרטים באוויר הפתוח. החגיגות הגדולות ביותר מתקיימות בפארק, בו תיפתח במקביל תערוכה של קומפוזיציות נוף ופסלים מפרחים טבעיים. עם זאת, אירוע הדגל ביום פתיחת הפסטיבל הוא מצעד צבעוני של מכוניות ופסלי פרחים, שהוכנו על ידי צוותים מקומיים של חנויות פרחים, המושך אליו מדי שנה הרבה תיירים מקומיים וזרים כאחד.

 

לקבלת פרטים נוספים יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה