גרמניה: הזמנה לכנס בנושא כלכלת בריאות, 6-7 במאי 2020

חברי הלשכה מוזמנים לכנס ה-16 בנושא כלכלת בריאות. הכנס יתקיים בין התאריכים 6 ו -7 במאי 2020 תחת הכותרת "בריאות המערכת האקולוגית".

כנס כלכלת הבריאות NCHE, מארח שחקני מפתח בתעשייה, יותר מ- 700 משתתפים מבית ומחוץ הנפגשים לדון בהתפתחויות האחרונות בענף הבריאות.

יציגו בו חברות IT, משאבי אנוש, סטארט-אפים ועוד גופים בהיבטים הנושקים לעולמות הבריאות.

בכנס ידונו נושאים כמו בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית וטיפול בשעת חירום, במסגרת השאלה כיצד טכנולוגיות דיגיטליות ובינה מלאכותית יכולות לשפר את הטיפול הרפואי.

כמו כן, השנה הכנס יעסוק בהשפעות של שינויי האקלים על הבריאות ואילו אתגרים חדשים עולים ממנו. הכנס מיועד לכל החברות המעורבות בענף הבריאות על רבדיו השונים. הכנס מהווה גם במה לחברות סטארט-אפ שיכולות להציג את רעיונותיהן.

השנה, ישראל נבחרה להיות המדינה השותפה לכנס השנתי. על-פי נתוני לשכת המסחר והתעשייה הגרמנית-ישראלית, ישנם כיום כ -8,000 סטארט-אפים בישראל. חברות סטארט-אפ רבות בישראל מתנסות בטכנולוגיית blockchain ועובדות עם בינה מלאכותית. במסגרת היותה מדינה שותפה, יוצב בכנס דוכן של חברות מישראל.

כמו כן, במסגרת הכנס יתקיימו גם פגישות אישיות, B2B, עם חברות מקומיות ובינלאומיות המשתתפות בכנס, בשיתוף רשת ה-EEN האירופית.

הכנס יתקיים במרכז הקונגרסים Yachthafenresidenz Hohe Düne שבעיר רוסטוק.

 

* לצפייה בסדר היום ולמידע נוסף לחצו כאן.

* להשתתפות בכנס או יש למלא את שדות הרישום שלמטה באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה