בלגיה: הזמנה לפגישות אישיות עם משלחת עסקית רב-תחומית, 3-7.12.17

חברי הלשכה מוזמנים להשתתף בפגישות עסקיות במסגרת ביקור משלחת עסקית רב-תחומית מבלגיה. הפעילות מאורגנת על ידי הנספחות המסחרית בשגרירות בלגיה בישראל.

המשלחת כוללת חברות מובילות ממספר תחומים: ציוד תעשייתי, ניסויים קליניים, אנרגיה ירוקה, פתרונות הצללה למבנים, פתרונות באגרו מזון, תוספי מזון, ליסינג לכלי רכב, טכנולוגיית גיימינג, Gift cards ופתרונות web to store.

פגישות B2B תתואמנה מראש תתקיימנה בימים ראשון עד חמישי, 3-7 בדצמבר, במלון קרלטון בתל אביב.

 

להלן פרטי החברות:

 

Clayton - יצרנית של גנרטורים קיטור. החברה פעילה מזה מספר שנים בישראל ויש לה חברות ידועות כלקוחות. קלייטון השיקה בשנת 2016 קו מוצרים חדש של גנרטורי קיטור בשם  Clayton Steam Master. לגנרטורים אלה כושר קיבול קטן יותר והם יכולים לשמש עבור יישומי קיטור קטנים בין 100 ל 700 ק"ג / שעה. עבור קו מוצרים חדש זה קלייטון מחפשת מפיצים ללקוחות, הפעילים בתעשיית המזון והמשקאות, עסקי בתי מלון, כביסה ועוד, במקומות בהם נדרשים דודי קיטור קומפקטיים ותחזוקה נמוכה.

קהל יעד לפגישה: סוכן או מפיץ אשר יבצע מכירות ותמיכה לאחר מכירה.

 

Denys Research Consultants - חברה לניסויים קליניים מציעה שירותי פיתוח קליני ברמה גבוהה המיועדים למחקר אקדמי ותעשיות הביוטק, הפארמה והמכשור הרפואי. מאחר וניסויים קליניים לא דומים זה לזה, החברה מאמינה בשיתוף פעולה עם השותפים שלה הנמצאים בין  השלב הפרה- קליני לשלב המחקר הקליני.  החברה מעניקה ערך מוסף באמצעות גישה מותאמת אישית ובכך מבטיחה הצלחה מתחילת המחקר הקליני. החברה מציעה שירותים בתחום הייעוץ (study design & feasibility), תהליכים קליניים (Project management, monitoring, Data Management) ואיכות (Sponsor & site audits, develop QMS).

קהל יעד לפגישה: חברות שמסיימות את שלב Pre clinical trial והעוברות לשלב הניסויים הקליניים.

 

Fortech Studie - חברה המתמחה באנרגיה ירוקה מציעה פתרונות בתחומי פיתוח פרויקטים, רגולציה ותפעול עבור פרויקטים של אנרגיה סולרית וטורבינות רוח בהיקפים קטנים ובינוניים. החל משנת 2000 החברה צברה ניסיון בפיתוח מספר פרויקטים בתחום אנרגיית הרוח בבלגיה, הפרויקט הראשון יושם באביב 2005. פרויקטים נוספים עם טורבינות רוח גדולות  בהיקפים של 2-2.5 מגוואט יושמו לאחר מכן.  כיום, 12 טורבינות רוח בעלות הספק כולל של 24.5 MW פועלות והן מייצרות 55 GWh  חשמל מדי שנה.  בישראל החברה רוצה לחלוק את הניסיון שלה בפיתוח פרויקטים, בנושאי רגולציה, מימון ותפעול של פרויקטים קטנים עד בינוניים בתחומי טורבינות הרוח והאנרגיה הסולרית.

קהל יעד לפגישה: גורמים היכולים לייעץ במטרה לפתח אסטרטגיה להוצאה לפועל של פרויקטים.

 

Harol - חברה המתמחה בפתרונות הצללה מתקדמים וחדשניים לבתים פרטים ומבני ציבור, תוך שיפור יכולות בידוד ומניעת איבוד אנרגיה. החברה מתמחה במוצרי הגנה מפני השמש, דלתות מוסך, תריסי גלילה ומוצרים נוספים המקלים על החיים מחוץ לקירות הבית.

קהל יעד לפגישה: יצרנים, מתקינים (למשל של קונסטרוקציות אלומיניום), ארכיטקטים, חברות בנייה, יבואנים.

 

Purasana - החברה מציעה מגוון של תוספי מזון, מוצרים טבעיים ואורגנים מאושרים, כמו גם מזון-על. החברה היא אחד השחקנים המרכזיים בתחומה והיא מפיצה את מוצריה ב -15 מדינות ברחבי אירופה. בשנת 2010 החברה השיקה בהצלחה את מבחר המוצרים האיכותיים והאתיים שלה בבלגיה תחת המותג "Purasana".

קהל יעד לפגישה: מפיצים ויבואנים בעלי קשרים עם חנויות למזון אורגני, מזון לספורטאים וכו'.

 

Roam Technology - בחברה פיתחה ומוכרת פיתוחים חדשניים המיועדים לשימוש בתחום האגרו מזון. מוצרי החברה מופצים ביותר מ -50 מדינות ברחבי העולם. המוצרים:
Huwa-San  המשמש במערכות השקיה כדי לחטא את המים ולהסיר את biofilm הנמצאים במים. המוצר מאפשר התמודדות עם זיהומים כגון phytium, fusarium וטחב.
FertiSil הוא דשן סיליסיום מועשר, בעל נוסחה ייחודית והוא תוצאה של שנים של מחקר אינטנסיבי. השימוש בו יגדיל את התנגדות הגידולים לפתוגנים ולהפחית את הפגיעות שלהם לבעיות אביוטות.

קהל יעד לפגישה: מפיצים בעלי קשרים במגזר החקלאי.

 

Verder liquids - יצרנית משאבות צנטריפוגליות ואחרות. המשאבות מיועדות לשימוש בסוגים שונים של נוזלים, ומיועדות לתעשיות שונות, כגון התעשייה הכימית, תעשייה תהליכית, המזון, ה התרופות, ו / או הטיפול במים. מוצרי החברה מוכרים כחדשניים ואמינים ביותר. עם מגוון רחב וזמין של משאבות, שותפיה של החברה יכולים להציע את הפתרון הטובה ביותר עבור דרישותיו של כל לקוח.

קהל יעד לפגישה: מפיצים או שותפים בעלי רקע טכני מתאים. עדיף בעלי יכולת תמיכה לאחר מכירה.

 

Volkswagen D’ieteren Finance - חברה המתמחה בליסינג של רכבי פולקסוואגן מיד שניה. החברה מציעה מגוון רכבים ממודלים שונים, הכוללים מבחר רב של מאפיינים. החברה מתמחה כיום בפתרונות ליסינג ואשראי מלאים לנהג מקצועי, כמו גם לנהג הפרטי ולסוכנים הרשמיים של קבוצת פולקסווגן בבלגיה. מחלקת שיווק המכוניות המשומשות מוכרת לסוחרי רכב מקצועיים ברחבי אירופה בהיקף של עד 200 מכוניות של קבוצת פולקסווגן מדי שבוע.  כל כלי הרכב נמכרים עם דו"ח נזק מפורט והיסטורית שירות מלאה. החברה מציעה מגוון רחב מאוד של מכוניות מ 0 ק"מ עד 250,000 בנות חודש אחד, עד 6 שנים.

קהל יעד לפגישה: חברות המתמחות ברכבי יד שניה והמסוגלות לרכוש רכבים בהיקפים מסחריים מידי חודש.

 

Skemmi - חברה המפתחת טכנולוגית גיימינג אינטראקטיבית. המשחקים מיועדים לקבוצות ומסייעים בהטמעת מסרים ובכך מגבירים את העניין בהם. הטכנולוגיה מאפשרת זכירת המסרים ביעילות הגבוהה ב- 67%. המוצרים מסייעים אף ביצירת חיבור בין המשתתפים ובהגברת האהדה למוצר או למותג.

קהל יעד לפגישה: בעלי בתי קולנוע, חברות פרסום, חברות הפקות אירועים, קונגרסים וכנסים.

 

Loyaltek - חברה מובילה באירופה בתחום כרטיסי שי, המציעה כרטיסי שי לקניונים ומרכזים מסחריים, עם תמיכה טכנית 24/7 בעברית. השירות כולל תוכנת ניהול חדשנית וגמישה, כמו גם כרטיס אלקטרוני של Mastercard GIFT CARD. הכרטיס אוניברסלי אך מוגבל באזור מסוים של הקניה ובוא תקף בקניון או מרכז מסחרי מסוים, (ולא ברשת חנויות, למשל). הכרטיס יכול להימכר במרכז הקניות עצמו או באמצעות האינטרנט. הכרטיס אינו מוגבל בזמן ויכול להיות בשימוש, אחרי טעינה, ללא הגבלה.

קהל יעד לפגישה: רשתות קניונים ומרכזים מסחריים או רשתות סופרמרקטים המעוניינות להציע ללקוחותיהן תווי קנייה.

 

MOBILOSOFT - חברת WEB-TO-STORE, המציעה לגולש המחפש מידע על חנות, לרכוש בחנות פיזית, באמצעות פלטפורמה שיווקית דיגיטלית ובשיתוף פעולה עם Google, Facebook, TripAdvisor (עם גישה לפלטפורמות שלהם). זהו הכלי השיווקי חדשני ביותר בשוק כיום. במהלך השנה שעברה הפנתה החברה (באמצעות Google, Google Maps, Facebook, GPS) למעלה מ-55 מיליון לקוחות חדשים לחנויות פיזיות. הטכנולוגיה מאפשרת ניתוח ומדידה של התקציבים ומסייעת למקסם את התוצאות, עד הכפלת מספר הלקוחות. 

קהל יעד לפגישה: חברות המציעות שרות דיגיטלי, מוציאים לאור, אינטגרטורים.

 

לתיאום פגישות אישיות יש למלא את טופס הרישום שלהלן.

*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה