טאיוואן: פגישות אישיות עם משלחת עסקית רב-תחומית, 29.10.2017

איגוד לשכות המסחר, בשיתוף פעולה עם נציגות טאיוואן בישראל, שמחים להזמינכם לקחת חלק בפגישות "אחד על אחד" עם נציגי 13 יצרנים טאיוואנים מובילים מהתחומים הבאים: חשמל, אלקטרוניקה, מכונות וחלקי מכונות, מתכות ופרזול, ציוד לכיבוי אש, ציוד לחקלאות, תאורת LED, ציוד לסינון/טיהור מים. 
האירוע מהווה הזדמנות חד-פעמית לפגוש נציגי חברות ממגוון תחומים, המחפשים שותפים עסקיים בישראל.

טאיוואן, המונה 23 מיליון תושבים ושוכנת במזרח אסיה, היא מדינה דמוקרטית ומערבית באופיה, ושפתה המדוברת היא סינית מנדרינית. הייצור בטאיוואן הפך ב-20 השנים האחרונות ל- high end manufacturing וניתן למצוא בה מוצרים איכותיים במחירים תחרותיים במגוון תחומים. מיקומה האסטרטגי יכול לשמש אתכם כשער כניסה לעבודה עם ארצות נוספות באזור אסיה-פאסיפיק ולעבודה עם סין, עימה היא חולקת תרבות ושפה משותפת.

 

מהרו והזמינו פגישה! מספר הפגישות מוגבל (ללא עלות).

 

מועד: יום ראשון 29 באוקטובר 2017, בין השעות 10:00-17:00.

מיקום: מלון קראון פלאזה סיטי סנטר, מגדלי עזריאלי (המגדל המשולש), רח' מנחם בגין 132, תל אביב.

 

לקטלוג און ליין באנגלית של החברות לחץ כאן

 

להלן פרטי החברות:

 

חשמל, אלקטרוניקה ותאורה

Camsco Electric Co., Ltd - החברה מתמחה בייצור רכיבים וציוד אלקטרוני. לחברה ניסיון של 37 שנים בתחום ובבעלותה שני מפעלים גדולים בסין והנהלה שיושבת בטאיוואן. בין מוצריה ניתן למצוא: מפסקים, מדי מתח אלקטרונים, מטר אלקטרוני, ATS, ממסרים, ציוד חיווט ועוד. הם עושים את ה- OEM למוצרי ATS של חברת Cummins האמריקנית מזה 10 שנים, ומייצאים למעלה מ- 50 מדינות שונות בעולם. מעוניינים לעבוד בישראל עם יבואנים וסיטונאים של ציוד ורכיבים אלקטרוניים וקבלני בניין, ומחפשים סוכן בישראל.

Riotec Co. Ltd - חברה ליצור סורקים לברקודים, הנמצאת תמיד בחזית הפיתוח הטכנולוגי. מייצרת את מוצריה בטיוואן ובאיכות הגבוהה ביותר. מפתחים מנועים לסריקת לייזר לתמונה חד-מימדית ודו-מימדית. בין מוצריה ניתן למצוא: סורקי מיני, סורקים קבועים, אלחוטיים, למכשיר הנייד, לעמדות מכירה מנועים וכו'. לאחרונה מפתחים גם סורקRFID UHF. המוצרים מתאימים לסופרמרקטים, חנויות נוחות, מחסנים, חברות לוגיסטיקה ומפעלים. מספקים גם שירות של לפני ואחרי מכירה לנושאים טכניים ולצורכי הלקוח. מחפשים לעבוד עם יבואנים או מפיצים של ברקודים וחברות שמספקות פתרונות מקיפים לעסקים.

Zamzam Tech Co., Ltd - החברה מייצרת תאורת LED חיצונית כגון גופי תאורה, נורות, מנועים לתאורת LED ,LED סולארי ועוד. כמו כן, סוחרים בעדשות למצלמות אבטחה ולמוניטורים. המוצרים חסכוניים בחשמל ובאנרגיה. החברה מספקת לא רק את המוצר, אלא גם את תכנון הפרויקט ומבטיחה אחריות ל-3 שנים. מעוניינים לעבוד עם מתכנני מערכות תאורה, קבלנים ויבואנים/סוכנים של תאורת LED. עוסקים בדרך כלל בפרויקטים גדולים לבתי חולים, משרדי ממשלה וכדומה. במקור הם יצרני מזרנים וציוד לשינה.

Rong Kuang Electric Co., Ltd - החברה מייצרת שקעים ותקעים חשמליים, מחברים, מתגים שונים ומוצרי תקן NEMA. המוצרים שלהם הם באיכות גבוהה, בעלי מוליכות מהירה ונמכרים במחירים נוחים. מחזיקים באישור UL CUL. מחפשים לעבוד עם יבואנים ומפיצים של מוצרי חשמל, חנויות "עשה זאת בעצמך", יבואנים של אביזרי בנייה, יצרני חיווט, פסי שקעים וגנרטורים. בעלי ניסיון של יותר מ- 30 שנים בייצור.

Raphael Electronics Co., Ltd החברה מתמחה בייצור מוצרים נלווים למחשבים תעשייתיים. בין מוצריה ניתן למצוא מתאמי DC-AC, ספקי כוח SPO SPE, ספקי כוח לציוד רפואי, לייזר, גיימינג, תקשורת, רובוטים, רכבות, ספקי כוח לשרתים ו- redundancy. בעלי ניסיון רב ביצוא לישראל ולעולם. מחפשים לעבוד עם תעשיות שונות ויבואנים של חלקי אלקטרוניקה.

 

מכונות, חלקי מכונות, מתכות ופרזול

MayTun International Corp - החברה מייצרת משטחים, צינורות ומחברים מנירוסטה, באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים. המוצרים מתאימים, בין היתר, למטבחים, מעקים והובלת נוזלים. מחפשים לעבוד עם יבואני וסיטונאים של נירוסטה או קבלנים.

All Prosperity Enterprise Co., Ltd - החברה מתמחה בייצור שסתומים לצנרות כגון: שסתומי ביטחון והפחתת לחץ, דיאפרגמה, שער, פרפר ועוד. מייצרים גם מוצרים נלווים לשסתומים כמו אקטואטורים ומחברים והם יצרני OEM. מוצרי החברה מיועדים לתעשייה, בעיקר לתעשיות הגז והנפט, התעשייה הכימית, תעשיות המים, סמיקונדוקטור ועוד. הם מציעים מחירים תחרותיים וייצור עם פיקוח תחת סטנדרטים בינלאומיים. מעוניינים בקשר עסקי עם יבואנים, מפיצים או סיטונאים של שסתומים, קבלנים, יצרני בוילרים ומפעלי תעשייה כפי שצוין לעיל.

Taiwan Daedalus Door Control Co., Ltd - החברה מתמחה בייצור של ציוד לדלתות ודלתות כבדות כגון סוגרי דלתות, מחזירי דלת ריצפתיים, אביזרים ועוד. מוצריה, העומדים בתקנים אירופאים ונסחרים בכל העולם, מתאימים לדלתות למבני ציבור, לדלתות פנים וכדומה. מעוניינים להיפגש עם יצרני דלתות, קבלנים, מפיצים וסיטונאים של ציוד לדלתות. המוצרים באיכות הגבוהה ביותר ומתחדשים כל שנה.

T&R International Corp - חברת סחר ושיווק לחלקים מדויקים למכונות, ציוד לתעשייה וחלקי רכב. עובדים עם מגוון תעשיות ובעלי ניסיון של 25 שנים באיתור ספקים ויצרנים מתאימים בטאיוואן ושיווק לחו"ל. המומחיות שלהם היא בתחום המכונות וציוד לתעשייה ויש להם כבר היום שיתופי פעולה עם חברות מובילות בתחום כמו:TongTai Machine Tool Group. מעוניינים בקשר עסקי עם סוכנים לחלקי רכב וחומרי GPPS וPMMA בישראל.

Golden Asia Industrial Co., Ltd - יצרני מוטות כרום קשים, צינורות מושחזים וSRB- לצילינדרים פנאומטיים והידראוליים ובוכנות. המוצרים שלהם מתאימים לתעשיות הרכב, הבנייה והאנרגיה, הם הספקים העיקריים של חברת PARKER היפנית ומשווקים את מוצריהם ל-50 מדינות שונות. החברה מחזיקה בתעודות ISO9001 ISO14001.

Chunying Precision Cutting Co., Ltd - מתמחים בייצור אביזרי קדיחה מדויקים לתעשייה ולרפואת שיניים כבר למעלה מ-28 שנים. בין מוצריה: מקדחים להשתלה לרופאי שיניים, חלקים למכונות חיתוך, עיבוד שבבי וצינור/ פילטר אוויר. עושים שימוש בחומרי גלם מגרמניה, שווייץ ויפן. מייצרים בכמויות קטנות ואיכותיות ומבצעים התאמות אישיות. לחברה גם ניסיון עם OEM ויצוא. מחפשים לעבוד עם יבואנים של חלקי מכונות, ציוד תקשורת, רפואת שיניים ואורתופדיה.

 

ציוד כיבוי אש, חקלאות ופילטרים למים (בעיקר לתעשייה)

Chun Yen Tech Co., Ltd - ייצור אביזרי כיבוי אש באמצעות ערפל מים. בין מוצרי החברה ניתן למצוא ספרינקלרים, ארונות כיבוי, גל נעים ומטפים חשמליים ניידים. כמו כן, מייצרים ספרינקלרים לבריכות דגים ומחברים לצנרת. המוצרים מיועדים למפעלים, חדרי מחשוב, חדרי מכונות ועוד, ונמצאים כיום בשימוש במפעלי ענק בטיוואן וסין. ייחודה בייצור מוצרים קטנים וקומפקטיים במחירים תחרותיים וחסכניים במים. מעוניינים להיפגש עם חברות לציוד כיבוי אש ויבואנים שעוסקים בחקלאות ימית.

Kenflow Co. Ltd - החברה מתמחה בייצור של ציוד לסינון מים ובייצורOEM ODM  מותאם ללקוח. השירות כולל עיצוב, הזרקת פלסטיק והרכבה. בין המוצרים ניתן למצוא מסנני מימןDIY , נוחים וקלים להתקנה, ומכונות ערפל לגידולי צמחים וחממות. מחפשים לעבוד עם סוכנים ויבואני פילטרים. מוצרי החברה מתאימים לשימוש ביתי, לתעשייה, לניקוי מים מינרלים וגם להתפלת מי ים.

 

לתאום פגישות אישיות עם החברות במשלחת יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה