ספרד: משלחת עסקית רב-תחומית בתחומי המזון, הנדסה, גומי, חלקי חילוף לרכב, מוצרים דנטליים ועוד, 16-17.5.17

משלחת עסקית מטעם לשכת המסחר של מדריד, שתכלול 5 חברות, תגיע לביקור בישראל בין התאריכים 16 עד 17 במאי 2017 במטרה להיפגש עם חברות ישראליות ולייצר שיתופי פעולה עסקיים.

יבואנים חברי הלשכה מוזמנים לקחת חלק בפגישות "אחד על אחד" עם החברות במשלחת. שעות הפגישות יתואמו על ידי המחלקה המסחרית בשגרירות ספרד בישראל והן תתקיימנה בין השעות 9:00-18:00 במשרדי החברות הישראליות.

להלן רשימת החברות:

PESCANOVA – חברת דיג ויצואנית דגים קפואים ופירות ים. נוסדה ב- 1960 והינה אחת מהחברות המובילות בעולם בתחום. בבעלותה 72 סירות, 50 מתקני חקלאות ימיים, והיא מעסיקה למעלה מ- 12,000 עובדים. מייצאים ל- 27 מדינות שונות ברחבי העולם אך עדיין לא לישראל, והיא מעוניינת לאתר שותף מקומי. מוצרי הדגל של החברה הם:

  • (Farmed shrimps (Ecuador
  • (Wild red shrimps (Argentina
  • Hake HGT, Merluccius Hubbsi (Uruguay)
  • Hake HGT, Merluccius Capensis (Namibia)
  • Shark, Centrophorus, (Mozambique)
  • Blackbelly rosefish, blue-mouth redfish, rockfish, helicolenus dactylopterus lahille (Spain)

INTERBUNA – החברה הינה יצרנית של מוצרים נלווים מגומי והתקנים לגשרים וקונסטרוקציות, בעיקר חיבורים אלסטיים מחוזקים ומיסבים מחוזקים לגשרים. מחומרי גומי ממוחזרים החברה פיתחה גם ציפויים מגומי עבור מתקני ירי מקורים. החברה מעוניינת להיפגש עם יבואנים, חברות הנדסה וחברות בתחום התשתיות. 

GLOBAL EXPORT – החברה מתמחה בהפצת חלקים לרכב של מותגים שונים. לחברה ניסיון בינלאומי של למעלה מ- 20 שנים המאפשר לה לספק חלקי רכב מקוריים למפיצים וסוכנויות רכב. מלבד חלקים לרכב, מייצאים גם אביזרי רכב. מעוניינים להיפגש עם יבואנים ומפיצים של חלקי חילוף מקוריים של מותגים שונים. בין המוצרים: מסנני מים ודלק, בלמים, מצתים, עמם פליטה, מצמד (קלאץ') ועוד.  

EPTISA חברת הנדסה שמעוניינת לאתר שותפים עסקיים בתחום התשתיות.

UNION DENTAL - חברה בעלת 65 שנות ניסיון בייצור מוצרים דנטליים באיכות גבוהה, מעוניינת להיפגש עם יבואנים בתחום. מייצאים כיום ל- 52 מדינות שונות ברחבי העולם.

רשימת המוצרים כוללת:

(Acrylic Teeth (Multilayer teeth. VITA and IVOCLAR Shades  - 

(CAD/CAM PMMA Blanks (Regular, Cerec, Zirkonzahn, A&G  - 

(...Acrylic resins. (Auto, Thermo, C&B, Orthodontic .- 


לתאום פגישות אישיות יש למלא את הטופס שלהלן.

 

*
*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה