טאיוואן: פגישות אישיות עם משלחת עסקית מטעם לשכת המסחר טיוואן-ישראל, 6.7.23

חברי לשכה מתחומי הציוד הרפואי וטכנולוגיות רפואיות, אלקטרוניקה, IT, AutoTech - מוזמנים לפגישות אישיות עם נציגי משלחת עסקית מטיוואן.

בשיתוף פעולה עם לשכת המסחר טיוואן-ישראל (TICC), נציגי החברות במשלחת יגיעו לביקור בארץ, במטרה להיפגש עם חברות שמעוניינות לייצר בטיוואן ועם יבואנים ומפיצים ליצירת שיתופי פעולה עסקיים.

הפגישות יתקיימו ביום חמישי, 6 ביולי, בין השעות 10:00-12:00, במשרדי איגוד לשכות המסחר (רח' החשמונאים 84, תל אביב).

להלן פרטי החברות במשלחת:

  1. Nextron Engineering Corp. – חברה בעלת למעלה מ-35 שנות ניסיון בשוק תעשיית הרכיבים האלקטרוניים באסיה. כיום היא אחד מהמותגים המובילים בטיוואן ובעולם. החברה מספקת מחברים תרמיים, משטחים אלקטרוניים ו-sub-racks. מתמחים בפתרונות חיבור וניהול תרמיים עבור דרישות מרובות במהירות גבוהה, הספק גבוה, עמיד בפני רעידות, קשוח ועמיד למים בתחומי MATIC (רפואה, תעופה וחלל, תחבורה, תעשייה, תקשורת). מבין המוצרים: High speed I/O connector/ Backplane connectors/ Power Connectors/ Circular connectors/ Thermal modules/ Sub-system chassis and components/ Press-fit machine & tools.
  1. Chang & Chang – משרד עורכי דין המתמחה בפעילות מסחרית בטיוואן, ניו-יורק, קליפורניה, טקסס ומסצ'וסטס, ובשירותים מותאמים לתעשייה.

  2. GLOBAL TEK FABRICATION CO., LTD – עם יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום המוליכים למחצה - Semiconductors, החברה היא ספקית מובילה של שירותי One-Stop precision metal, גיבוש ועיבוד שבבים ועיצובם. מספקים רכיבי מערכת בטיחות לרכב, רכיבי מערכת הנעה לרכב, אופניים, מוליכים למחצה, רכיבי מכשור, תעופה וחלל ותעשיות רפואיות.

  3. Biotegy Corporation – החברה מתמחה בעיצוב ופיתוח מוצרים רפואיים, תכנון ויצירת מוצר על פי הדרישות של הלקוחות בתום הרפואה. החברה מסייעת בלהפוך את הקונספט של הלקוח למוצר ברמה הגבוהה ביותר. כמו כן, היא בעלת ידע בהערכות השוק, GMP, וצוות רב תחומי כדי לסייע ללקוחות להשיג רישיונות ולהתקדם בשוק על ידי יישום מודלים ואסטרטגיות מתקדמות.

  4. YOUNENG Electronic Co., Ltd מתמחים בעיבוד מתכות. מתכנון תבניות, ייצור, עיצוב כלים, ועד לענות על הצרכים המהירים והמידיים של הלקוחות למוצרים חדשים. מערכת אבטחת איכות הרכב המלאה של החברה מספקת ללקוחותיה שירות ברמה גבוהה. החברה מייצרת rivet contacts ומגעי לוח (Plate contacts) כמו מגעים חשמליים ,מגעים חשמליים של שבבים ורכיבים.

  5. Wanghann Precision Medicine החברה פיתחה מוצר ייחודי – OncoDEEP, טסט המאפשר בדיקה רחבה של גנים למחלת הסרטן. גישה זו מפחיתה את עלויות הבדיקות בהשוואה לבדיקות של גנים בודדים, ומספקת תוצאות מהירות יותר בבחירת אפשרויות הטיפול המתאימות בסרטן.

  6. KEYWIN INFORMATION INC – מתמחים בשירותי SaaS ו-IOT. בעזרת בינה מלאכותית, צוות המחקר של KEYWIN INFORMATION מתמחה בהרכבת מפות אשר עוזרים בפיקוח לוגיסטי (פיקוח ויזואלי של הרכב אשר ניתן לראות את מיקומו הנוכחי של הרכב וניתן להבחין במצב בזמן אמת של הרכב לפי צבעים שונים) ופיקוח על התנהגות נהיגה (התנהגות הנהיגה המסוכנת של הרכב יכולה להיות מוצגת על המפה בזמן אמת). כמו כן, החברה מספקת טכנולוגית DVR המאפשרת לנהיגה בטוחה יותר על ידי תמונה מקיפה של הרכב מכל הצדדים והסביבה.

  7. Qisda – החברה מתמחה במידע טכנולוגי ומספקת מספר מוצרים שונים: מקרנים (projectors) מסחריים ותעשייתיים; מסכים לשימוש משרדי ופרטי; ציוד רפואי מתכלה (מזרקים מתקדמים, מערכות עירוי, שקיות ועוד), ומכשור רפואי מתקדם לבתי חולים כמו מכשירי MRI, ציוד דיאליזה ומערכות תצוגה מתקדמות.

  8. MANTIS YESWAY Co., Ltd – החברה מפתחת כבלים בתדר גבוה ובמהירות גבוהה, ומספקת מו"פ וייצור עבור כבלים בהרכבה אישית, המשמשים בשרתים, AIoT ותעשיות. החברה מספקת מספר מוצרים שונים: כבלים חיצוניים ופנימיים במהירות גבוהה (External and Internal High-Speed cables), כבלי סיבים (Fiber cables), מחברים (Connectors), PCB, IC, וכבלים המתאימים לציוד משרדי.

  9. Argosy Research Inc – יצרנית מחברי Card-Edge & I/O בטיוואן כבר 35 שנה, המתמקדת בפיתוח כבלים למהירות גבוהה (high-speed connectors) תחת המותג שלה "@LTK". החברה מבצעת אינטגרציה עבור כל תהליך התכנון והייצור עם אוטומציה גבוהה כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר לתהליכי הייצור.

 

חברי לשכה שמעוניינים בתאום פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, מתבקשים למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות עמן תרצו להיפגש.

*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה