אוקראינה: הזדמנות לפגישות אישיות עם משלחת יצרני ביגוד, 17 מרץ 2020

יבואנים חברי לשכה מוזמנים לפגישות אישיות עם נציגי משלחת יצרני ביגוד מאוקראינה המגיעים לתל אביב ב-17 במרץ.

חברי המשלחת מגיעים במטרה ליצור קשר עם יבואנים ובנוסף להציג את המותגים הפרטיים שלהם לחברות ישראליות.

הפגישות תתקיימנה ביום שני, 17 במרץ, בין השעות 10:00-15:00, ב-"בי-אול", יגאל גלון 94 תל אביב. קומה 3.

לתיאום פגישה אישית, יש למלא את שדות הרישום שלמטה באנגלית בלבד. 

להלן פרטים על החברות המגיעות:

Athletic Union

יצרנית ביגוד ספורט מודרני ואיכותי, ציוד אומנויות לחימה, ביגוד כושר, יוגה ועוד. המוצרים מיוצרים תחת שם המותג Berserk Sport, אך יכולים להיות גם תחת מותג פרטי, עם עיצובים פרטניים ולוגואים בהתאם לרצון הלקוחות. לחברה יש קו ייצור פנימי מלא: משלב הסקיצה ועד לתוצר המוגמר. מבין מוצרי החברה: בגדי ספורט (מכנסיים, חותלות, קפוצ'ונים, סווטשירטים, סרבלים, קימונו ועוד.

 Azuri

מותג של בגדי נשים באיכות גבוהה. הקו כולל מגוון רחב של סגנונות ועיצובים מודרניים במגוון מידות וצבעים. Azuri עובד בשיטת אופנה מהירה והקולקציות מתעדכנות כל שבועיים. מספק תנאים מיוחדים לרכישות סיטונאיות, עם הנחות גמישות, שירות גבוה, הזדמנות לרכוש בגדים במידות וצבעים בהתאמה אישית. מבין מוצרי החברה: בגדי נשים – שמלות, חולצות, חצאיות, מכנסיים, חולצות טריקו ועוד.

Jenadin - 

יצרנית בגדים ייחודיים ללא תפרים (seamless) העשויים מחוטים טבעיים ואיכותיים (צמר מרינו, קשמיר, ויסקוזה, כותנה טבעית, משי). בשל המורכבות והבלעדיות של תהליך הייצור, ביגוד ללא תפרים (seamless) ברחבי העולם משתווה לפריטים בעבודת יד. החברה מבצעת עיבוד באיכות גבוהה לכל המוצרים המוגמרים בביצוע על פי דרישות הלקוח. מבין מוצרי החברה: בגדים סרוגים עבור נשים וגברים – חליפות, מעילים, שמלות, חצאיות, מכנסיים, סוודרים, אפודות, אריגי צמר.

Lilus - 

מפעל חליפות גברים מודרניות. ייצור חליפות באיכות גבוהה עבור גברים, בני נוער וילדים. משתמשת בטכנולוגיות מודרניות ועומדת בסטנדרטים של איכות גבוהה באירופה, עם ניהול יעיל ושירות לקוחות איכותי.  במפעל קיים ציוד מודרני שתוכנן במיוחד לייצור איכותי של חליפות גברים. מבין מוצרי החברה: חליפות גברים, חלוקי גברים, חליפות בנים.

Komilfo -  

יצרנית מובילה של בגדי נוחות והלבשה תחתונה באיכות גבוהה. מוצרי החברה מושכים את טעמן של נשים בכל גיל, ומספקים שיק אלגנטי בכל מידה וצורה. מבין מוצרי החברה: הלבשה תחתונה, בגדי נוחות.

Marsana - 

יצרנית הלבשה תחתונה, בגדי ים ובגדי גוף עבור נשים. שירותי החברה כוללים תפירה ממיטב הטקסטיל והאביזרים, פיתוח עיצוב, בניית מודלים ותפירת מוצרים.  בקווי הפשתן שלהם קיים שימוש בבדים טבעיים בלבד, כגון כותנה ומודאל (modal), השומרים על איכויות היגייניות מעולות וכן על צורתם.  כל קו מבטא מצב רוח נשי הניתן לשינוי, כולל מסתורין ושובבות. מבין מוצרי החברה: הלבשה תחתונה, בגדי ים, בגדי ספורט (מכנסיים, חותלות, קפוצ'ונים, סווטשירטים, סרבלים, קימונו ועוד).

ROBINZONE

יצרנית בגדי פעוטות וילדים, בגילאי שנה עד 14.  סגנון ביגוד יומיומי, לגן, לבית הספר, להליכות, לטיולים, לספורט או סתם לבית.  החברה משתמשת בבדים טבעיים באיכות גבוהה בלבד ומקדישה תשומת לב רבה לבקרת הייצור על כל שלביה.

Universal

מייצרת את מותגי ההלבשה התחתונה הפופולריים AJOUR ו-V&T Socks והיא הקבלן הגדול ביותר עבור יצרנים מובילים בעולם (Unilever, Maspex, וכו').  Universal ידועה כיצרנית מובילה של הלבשה תחתונה, בגדי ים וגרביים.  חברה עובדים מעצבים, מהנדסים ומחלקות נסיוניות.  Universal תופרת גם מותגים פרטיים עבור לקוחותיה.

AJOUR הוא מותג הלבשה תחתונה באיכות גבוהה עבור נשים המעריכות תחכום ונוחות.  יש למעלה מ-25 סוגים של חזיות וכ-15 סוגים של תחתונים.  מידות החזיות הן מ-A עד G.  כל המוצרים מיוצרים מחומרים מאושרים ואיכותיים מסוג Oeco-Tex.

 V&T Socks  מיועדת לילדים, גברים ונשים, עם מגוון רחב של גרביים בצבעים, מידות, ומחירים שונים ומתאימים לעונות השנה.  המפעל מציע מגוון רחב של מוצרים עבור כל המשפחה.  הגרביים סרוגים מחומרי גלם איכותיים עם ציוד מודרני תוך הקפדה על כל תקני האיכות.

 

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה