אוקראינה: משלחת יצרני מזון במסגרת תערוכת ישראפוד, 26-28.11.19

חברי הלשכה מוזמנים לפגישות אישיות עם משלחת יצרני מזון, שיציגו בתערוכת המזון והמשקאות IsraFood, שתתקיים בין התאריכים 26-28 בנובמבר 2019, במרכז הירידים בגני התערוכה בתל אביב. חברי המשלחת מעוניינים להיפגש עם יבואנים, סוכנים ומפיצים ליצירת שיתופי פעולה.

 

הפגישות תתקיימנה במהלך התערוכה במועדים הבאים בתיאום מראש בלבד:

יום שלישי, 26 בנובמבר, 11:00-19:00

יום רביעי, 27 בנובמבר, 11:00-19:00

יום חמישי, 28 בנובמבר, 10:00-17:00

מיקום מדויק של הביתן יימסר למעוניינים בפגישות.

 

פרטי החברות במשלחת:

GBT – החברה מתמחה בייצור והפצה של משקאות אלכוהוליים. המותגים הרשומים של GBT כוללים יינות שונים, יינות מבעבעים וברנדי, כולל ברנדי באריזת זכוכית אומנותית. מותגים מיובאים המיוצגים על ידי GBT כוללים בין היתר יינות, ברנדי, וויסקי. החברה מציעה גם מותג פרטי. באוקראינה מוצרי החברה מופצים באמצעות 40 מפיצים מהמובילים במדינה ונמצאים ב -16 מכל חנויות של הרשתות הגדולות באוקראינה. החברה מייצאת לבריטניה, קזחסטן, פולין, לטביה, ליטא, סלובקיה, סין ומדינות באפריקה. 

Med Podillya - החברה מתמחה בייצור דבש ומוצרי דבש נלווים לסיטונאות וקמעונאות. ניתן לארוז את המוצרים בצנצנות זכוכית, בקבוקי נסחטים מפלסטיק בגדלים שונים ובחביות. החברה מציעה לייצר גם בעבור מותגים פרטיים, בהתאם לדרישות ספציפיות של הלקוחות. החברה פועלת תחת תו תקן  ISO 22000 ובעלת הסמכה לייצור כשר. החברה היא אחד מיצואני הדבש המובילים באוקראינה, ומייצאת לארצות הברית, האיחוד האירופי ויפן. 

Mahlzeit - החברה מתמחה בייצור פסטה קפואה ובצק קפוא מקמח חיטה דורום מרכיבים טבעיים בלבד. המגוון הרחב של מוצרי הפסטה הקפואים כולל: פטוצ'יני, קפליני, פפרדלי, ספגטי, לזניה, קנלוני ועוד. החברה מציעה גם מוצרי בצק קפוא כמו בצק עלים, שטרודל, פיצה, ועוד. החברה מציעה את מוצריה תחת המותג שלה או תחת מותג פרטי. לחברה הסמכת FSSC 22000. מעוניינת בשיתופי פעולה עם יצרני פסטה או בצק קפוא בישראל. 

Alta Kraina  - החברה מייצרת תרכיזי מיצים אורגניים וקונבנציונאליים כגון: תפוחי עץ, תות שדה ומבחר פירות יער כמו אוכמניות, פטל, סמבוק, תות, דומדמניות ועוד. מוצרים אלה משמשים כחומרי גלם לייצור משקאות, יוגורט, מזון לתינוקות, ריבות, מחיות, קונדיטוריה ועוד. הייצור מאושר על פי תקני FSSC 22000 והסמכה אורגנית. החברה מעוניינת להיפגש עם יצרנים או בעלי מותגים פרטיים. 

CHOCOBOOM - החברה מייצרת מגוון רחב של שוקולדים, סוכריות, וופלים ומוצרים מוגמרים למחצה. מציעים לייצא מוצרים תחת המותג הפרטי שלה או עבור מותגים פרטיים, ולבצע התאמות בהתאם לדרישות ספציפיות של לקוחות. כל המוצרים מיוצרם על-פי תווי התקן הבינלאומיים ISO 9001, ISO 22000. מוצריה מופצים ברחבי אוקראינה, האיחוד האירופי וארה"ב. 

Polus - החברה מייצרת מגוון רחב של מוצרי וופל הכוללים: קרקרים, וופלים, חטיפים, ממתקים, עוגות, ומוצרי ופל מוגמרים למחצה. החברה מציעה קווי מותגים פרטיים ויכולה להתאים היבטים שונים של המוצרים. החברה הפועלת על-פי תווי תקן HACCP ISO 22000 ו- FSSC 22000. מציעים לייצר גם עבור מותגים פרטיים. המוצרים מופצים בארצות הברית, אירופה, אסיה, אפריקה ומדינות אחרות. מציעים מבחר רחב ואריזות אטרקטיביות.

Yaro - עסק משפחתי שהוקם בשנת 2016. החברה מייצרת מגוון רחב של חטיפים צמחיים, המיוצרים מרכיבים טבעיים ומזונות על. כל המוצרים טבעוניים ואינם מכילים תוספת סוכר, תוספים מלאכותיים או חומרים משמרים. החברה מייצרת, בין היתר: סוכריות בריאות, גרנולה מבושלת, ממתקים ועוגיות. לייצור הממתקים עושים שימוש רק בממתיקים בעלי אינדקס גליקמי נמוך טבעי, כגון: תמרים, סוכר קוקוס וסירופ ארטישוק ירושלמי.

לתיאום פגישות אישיות עם נציגי החברות במשלחת, יש למלא את טופס הרישום שלהלן באנגלית בלבד. ניתן לציין בהערות עדיפות למועד/טווח שעות לקיום הפגישות.

*
*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה