אנגולה: פורום עסקי עם משלחת אנשי עסקים מהמדינה, 23-24.6.19

חברי לשכת המסחר מוזמנים לפורום עסקי עם משלחת עסקית מאנגולה, במטרה לחזק את קשרי הסחר בין המדינות. האירוע יתקיים ב- 23 וב- 24 ביוני, בין השעות 10:00-17:00, בגג מלון- NYX הרצליה.

מטרת הפורום העסקי היא לחשוף את חברי המשלחת לפוטנציאל העסקי, הטכנולוגי וההכשרתי בישראל, לקיים פגישות עסקיות עם חברות ישראליות ולחזק את קשרי הסחר.

במסגרת זו יתקיימו הרצאות ופאנלים מקצועיים בתחומים מגוונים.

האירוע בשיתוף עם לשכת המסחר ישראל- אנגולה.

 

להלן רשימת החברות מאנגולה שייקחו חלק באירוע:

Pegado Motors Group - הקבוצה מתמקדת בפיתוח התעשייה, התיירות ותחרותיות המשק באנגולה, תוך שהיא מציעה מגוון מוצרים בתחום הרכב כגון: אופניים, אופנועים, מכוניות, אוטובוסים, משאיות קלות וכבדות, ציוד רלוונטי לחקלאות, בתי חולים ובתי ספר.

Banco Fomento Angola - בנק פרטי, השני בגודלו באנגולה, שהוקם בשנת 1990, עם למעלה מ- 193 סניפים ועם יותר מ- 750 אלף לקוחות. בשנת 2009 דורג הבנק כטוב ביותר באנגולה, על ידי המגזין הבריטי EMEA, וזכה בתואר יוקרתי מדויטשה בנק על כך שכ-99.1 משרותי התשלומים שלו מעובדים באופן אוטומטי.

Joel & Filhos Group - החברה מתמקדת בקידום פעילותן של חברות בתחומי תעשיית הנפט, בנייה אזרחית, אנרגיה ועוד. כמו כן, מספקת יעוץ ומחקרים עבור תעשיית החקלאות ועוסקת בפיתוח אסטרטגיה ללחימה בעוני וחיזוק הכלכלה החברתית באנגולה.

Siccal - Andrades Group - החברה הוקמה בשנת 1956 על ידי שלושה אחים והיא מתמקדת בפרויקטים רחבי היקף בתחומי הבנייה, ההנדסה ופיתוח מקרקעין.

Catoca - Sociedade Mineira, SA - החברה הגדולה ביותר באנגולה לחקר, שחזור ומסחר של יהלומים, האחראית על למעלה מ-75% מגילוי היהלומים באנגולה. כמו כן, החברה פועלת בשיתוף עם מספר חברות בינלאומיות, ביניהן מרוסיה ומסין.

Sebanna IT Consulting - חברה המספקת ייעוץ טכנולוגי ושירותי IT לחברות במגוון תחומים.

 

כלכלת אנגולה מונעת על ידי מגזר הנפט שלה - ייצור הנפט והפעילויות הקשורות בו מהוות כ-50% מהתמ"ג, למעלה מ-70% מהכנסות הממשלה ויותר מ-90% מהיצוא של המדינה, כאשר יהלומים מהווים כ-5% נוספים מהיצוא. החקלאות מספקת מקור פרנסה עיקרי עבור האוכלוסייה, עם זאת, מחצית מהמזון במדינה עדיין מיובא.

מוצרי ייצוא עיקריים: נפט גולמי, יהלומים, מוצרי נפט מזוקק, קפה, סיסל (סוג סיב), דגים ומוצריהם, עץ וכותנה.

מוצרי ייבוא עיקריים: מכונות וציוד אלקטרוני, כלי רכב וחלקי חילוף, תרופות, מזון, טקסטיל, סחורה צבאית.

 

להרשמה לאירוע יש למלא את טופס הרישום שלהלן, באנגלית בלבד.

*
*
*
*
*
*
*
למידע נוסף בתחום זה