| 20/10/2022

ארה"ב: הזמנה לפגישות אישיות עם יצואנים אמריקנים בתחום התעופה והביטחון, 7.11.22

יבואנים ישראלים, מפיצים וחברות טכנולוגיה מתחומי הסייבר, ביטחון לאומי, תעופה וחלל, מוזמנות לתאם פגישות "אחד על אחד" עם חברות אמריקניות, אשר מגיעות לישראל במסגרת משלחת בהובלת שגרירות ארצות הברית בישראל.

 

 

לאחר ההרשמה באתר, יפנה אליכם נציג המייצג את המשלחת, על מנת לערוך שיחת היכרות ראשונית ולסייע לכם בתיאום פגישה עם החברות הרלוונטיות ליום שני, ה-7.11.2022.

שימו לב, כלל החברות מעוניינות להיפגש עם מפיצים ויבואנים או פרטנרים פוטנציאליים בישראל.

 

להלן החברות המגיעות לישראל במסגרת המשלחת:

Carroll International – החברה מצפון קרוליינה היא עסק קטן וותיק. החברה מייצרת מחשבים ניידים וטאבלטים קשיחים ובעלי עמידות בתנאי קיצון. החברה גם מציעה פלטפורמת אבטחת מידע בזמן אמת ופתרונות אבטחת תשתיות להעברת מידע.
מעוניינים להיפגש עם:

  • מפיצים, נציגים ויועצים שעובדים עם לקוחות בצבא, משטרה ויחידות מודיעין
  • חברות בתעשיית הביטחון ו/או בטחון פנים
  • חברות בעלות תשתיות רשת קריטיות
  • חברות המתקינות כבלים עבור השכבה הראשונה (השכבה הפיסית)

Cimcor – מאז היווסדה בשנת 1997, חברת סימקור משיקגו היא חברת תוכנה מובילה בפיתוח פתרונות תוכנה חדשניים. החברה מגינה על תשתית IT קריטית של תאגידים בפריסה גלובלית, ממשלות וארגוני צבא.
מוצר הדגל של החברה, CimTrak, עוזר לארגונים לנטר ולהגן על מגוון רחב של נכסי IT פיזיים, רשתיים ווירטואליים בזמן אמת.

Infinity Air – אינפיניטי אייר מלוס אנג'לס, נוסדה בשנת 1997, היא מפיצה עולמית של חלקי חילוף חדשים ומשופצים למטוסים עבור תעשיית התעופה המסחרית. החברה מספקת שירותים למטוסי בואינג, איירבוס ורבים אחרים. החברה מוסמכת ISO 9001:2008, כמו גם מאושרת על ידי ה-ASA. תחנות תיקון המטוסים של החברה עונות על פרקי ATA רבים בדגש על 27, 57, 71 ו-78. צוות הטיפול במטוסים מקורקעים זמין 24/7, 365 ימים בשנה על מנת לספק שירות אמין ומהיר אשר יחזיר את המטוס לשימוש במהירות.

Jonal Laboratories – חברת מעבדות ג'ונאל מייצרת מוצרים אלסטומרים (elastomeric). החברה מתמחה באטמים, תבניות יציקה מורכבות, הדבקת גומי למתכת, חיבור חלקי סיליקון ומוצרי מיגון EMI ו-RFI. החברה משרתת את תעשיות התעופה, החלל, הצבא והתעשייה וניתן למצוא את מוצריה, בין היתר, בתחנת החלל מיר, במטוסים, טנקים ואוניות.

Latitude Aero – החברה הוקמה בשנת 2005 בצפון קרוליינה והיא מתמחה בשיפוץ מקיף ומלא של מושבים ומערכות מושבים במטוסים.
מעוניינים להיפגש עם: מפיצים, נציגים ויועצים שעובדים עם תעשיית התעופה האזרחית בישראל.          

Raptor Scientific – חברת רפטור סיינטיפיק מקונטיקט, אשר נוסדה ב-2019, היא ספקית מובילה של מוצרי ושירותי הנדסה, בדיקה ומדידה, לרבות תכנון וייצור של מאפייני מסה ברמה עולמית וטכנולוגיית בדיקת נתוני אוויר. החברה עובדת רבות עם משרד ההגנה האמריקאי וחברות מובילות בשוק הביטחון האמריקני.
מעוניינים להיפגש עם: מפיצים, נציגים ויועצים שעובדים עם חיל האוויר הישראלי ותעשיית התעופה האזרחית בישראל.

Qylur Intelligent Systems – חברת הדיפ-טק (Deep-Tech) יושבת בעמק הסיליקון בקליפורניה ומתמחה בטכנולוגיית למידת מכונה (Machine Learning) ואינטרנט של הדברים (IoT) חדשניות של תעשיה 4.0.
החברה מתמקדת בשתי פלטפורמות:

  • פלטפורמת ה-Q Entry מייעלת את תהליך הכניסה למתחמים, מוקדי תחבורה ציבורית, תשתיות קריטיות ובניינים ומספקת את האבטחה הטובה ביותר, בזמן שהיא מציעה לאורחים תהליך מכבד ומותאם אישית בשירות עצמי.
  • פלטפורמת ה-Quartz AI היא פתרון תוכנה IIoT/AI שלם מקצה לקצה עבור מכונות חכמות אוטונומיות.

 Western Shelter Systems – החברה מייצרת פתרונות לגורמי חירום (מכבי אש, משטרה, צבא, גורמי בריאות ועוד) מזה 20 שנה. הם מספקים פתרונות מלאים לגורמים המגיבים למקרי חירום ו/או אסונות.
הפתרונות שלהם כוללים: מחנות צבאיים, בתי חולים שדה, מחנות פליטים ועוד. היכולות שלהם נותנות מענה לכל הצרכים בשטח באמצעות פיתוח ושימוש במוצרים כמו מכולות בהתאמה אישית, מקלטים גדולים לתחזוקה בשטח (האנגרים), אוהלים ו/או מקלטים במגוון סגנונות.
מעוניינים להיפגש עם:

  • מפיצים, נציגים ויועצים שעובדים עם לקוחות בצבא, משטרה ויחידות מודיעין
  • חברות בתעשיית הנשק, בטחון, בטחון פנים

Resecurityחברת אבטחת סייבר המספקת פלטפורמה מאוחדת להגנה על נקודות קצה, ניהול סיכונים ומודיעין איומי סייבר. השירותים והפלטפורמות של Resecurity מתמקדים בזיהוי מוקדם והתרעות של פרצות מידע והגנה מקיפה מפני סיכוני אבטחת סייבר. החברה נוסדה בשנת 2016, היא הוכרה כאחת מחברות אבטחת הסייבר החדשניות בעולם.
מעוניינים להיפגש עם:

  • מפיצים, נציגים ויועצים שעובדים עם לקוחות בצבא, משטרה ויחידות מודיעין
  • חברות בתעשיית הנשק, בטחון, בטחון פנים 

Daisy Data Display – החברה הוקמה בשנת 1982, היא יצרנית מובילה בארה"ב של מחשבים, HMI ותצוגות מוקשחות אשר תוכננו עבור הסביבות הקשות בעולם. החברה פועלת בכל תחום התעופה והחלל וההגנה לייצר הן פתרונות COTS והן פתרונות מותאמים אישית המיועדים לביצועים לאורך זמן ביישומים קריטיים. חידושי החומרה של החברה מאפשרים לעמוד במשימות ביבשה, בים ובאוויר, לרבות בקרות מערכות נשק, תקשורת בתוך כלי רכב, מערכות חשמל על ספינות, ניהול שרתים, איסוף והדמיה של נתונים, הדמיית טיסה ובקרת תעבורה אווירית.
מעוניינים להיפגש עם:

  • מפיצים, נציגים ויועצים שעובדים עם לקוחות בצבא, משטרה ויחידות מודיעין
  • חברות בתעשיית הנשק, בטחון, בטחון פנים.

 

לתאום פגישה אישית יש למלא את הטופס שלהלן, באנגלית בלבד, בציון שמות החברות עימן אתם מעוניינים להיפגש.

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    07/11/2022
  • עד תאריך:
    07/11/2022
  • איש קשר:
    מאי ספורטה
  • דוא"ל:
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code

אירועים קרובים