קפיצת מדרגה כלכלית ביחסי הסחר עם איחוד האמירויות: איגוד לשכות המסחר חתם על שני הסכמים נוספים עם אזורי סחר חופשי הגדולים בדובאי - האחד ימי והשני אווירי

איגוד לשכות המסחר חתם בשבוע שעבר על 3 הסכמים כלכליים היסטוריים, הראשון, עם לשכת המסחר והתעשייה של דובאי וכן עם שני אזורי סחר חופשי מהגדולים בעולם הממוקמים בדובאי. החתימה על ההסכמים לשיתוף פעולה מתבצעים בעקבות הסכם הנורמליזציה של היחסים בין איחוד האמירויות לבין ישראל. טקסי החתימה בוצעו בפלטפורמות אינטרנטיות.


עו"ד אוריאל לין
, נשיא איגוד לשכות המסחר, החתום על שלושת ההסכמים: "מדובר בהסכמים היסטוריים עם שלושה ארגונים בעלי חשיבות מרכזית באיחוד האמירויות. להסכמים אלה חשיבות עצומה שתניב סחר הדדי של מיליארדים עם מרחב גיאוגרפי גדול בשנים הקרובות, ותפתח הזדמנויות רבות להשקעות ישראליות."

חברות ישראלית תוכלנה מעתה לפעול באזורי סחר חופשי מהגדולים בעולם, ימי ואווירי, ללא צורך בשותף מקומי, עם יתרונות של פטורים מתשלומי מסים ועם יתרונות לוגיסטיים ברורים

במסגרת ההסכמים, הצדדים פותחים בפני המגזר העסקי בשתי המדינות אפשרויות להגביר ולהרחיב את הקשרים העסקיים ולטפח קשרים חדשים בין איחוד האמירויות וישראל במטרה לקדם סחר הדדי ועידוד השקעות. להסכמי הסחר החופשי חשיבות מיוחדת, כגון יצירת אפשרות לחברות ישראליות לחדור לשווקים עולמיים כמו סין, הודו ומזרח אפריקה.

 

מצורפות 3 הודעות לעיתונות שהופצו ע"י הארגונים (אנגלית ועברית)
הודעה משותפת לארבעת הארגונים

לשכת המסחר והתעשייה של דובאי הודעה לעיתונות
Dubai Chamber &Tel Aviv Chamber sign agreement to foster bilateral cooperation 
JAFZA
DAFZA

 

 

למידע נוסף בתחום זה