| 01/05/2015

ליטא - פגישות אישיות עם חברות מובילות בתחומי מדעי החיים, ציוד רפואי, תוספי תזונה ומזון - 13.5.15

חברי הלשכה מוזמנים לפגישות אישיות עם חברות עסקיות במסגרת אירוח  משלחת רב תחומית מליטא בראשות בכירי ארגון Enterpise Lithuania, מכון היצוא הליטאי. במשלחת ישתתפו יצרניות בתחום מדעי החיים, ציוד רפואי, תוספי תזונה ומזון .
 
ליטא הינה מדינה בעלת כלכלה יציבה, חברה באיחוד האירופי. הנציבות האירופאית צופה כי היצוא הליטאי להיות מדורג במקום השני בקרב מדינות האיחוד האירופי בשנת 2015. המדינה מאופיינת באנשי מקצוע משכילים בתחומים מובילים כמו הנדסה וטכנולוגיה, מתימטיקה ומדע. כמו כן, 67% מכלל התוצרת המקומית מיוצא בעיקר למדינות כמו גרמניה, שוודיה, פולין, לטביה ובריטניה. 

בנוסף, תעשיית המזון הינה אחד מהענפים המפותחים בליטא המאופיין בטכנולוגיות מודרניות, צמיחה מהירה של חברות חדשניות, איכות מחמירה וסטנדרטים סביבתיים בעמידה עם תקנות איחוד אירופי.


 
  להלן רשימת החברות המשתתפות באירוע לפי תחומים:

ביומד, ציוד רפואי, תוספי תזונה -

Ato ID .1 - החברה פיתחה טכנולוגיה חדשנית, מוגנת בפטנט, של חיישנים ברגישות גבוהה SERS-Surface Enhanced Raman Scattering (ספקטרוסקופיה) המתאימים ליישומים מגוונים: בטיחות מזון (איתור חיידקים), ביו-כימיה, זיהוי פלילי, זיהוי איום, אבחון רפואי (כמו זיהוי סוכר בדם) ועוד. ניתן לייצר את המוצרים בהתאמה אישית. מעוניינים להיפגש עם מפיצים ומעבדות וחברות שיש להן צרכים ספציפיים בתחום האבחון וכן עם מדענים/אוניברסיטאות/מכונים לשיתופי פעולה. 

Baltic Orthoservice. 2 - החברה הינה יצרנית של מכשירים רפואיים מותאמים אישית, בעיקר מכשירים אורתופדיים כמו תותבים, שתלים, מתקנים ונעליים אורתופדיות מותאמות אישית. 98% מהייצור מיוצא והיא עובדת בשיתוף פעולה הדוק עם האוניברסיטה של ליטא למדעי הבריאות (הגדולה ביותר במדינות הבלטיות) ואוניברסיטאות נוספות באירופה. בשנת 2013 החברה זכתה בפרס הלאומי להישגים במדע ושיתוף פעולה עסקי. מעוניינים להיפגש עם יבואנים, שותפים למחקר, יצרנים ליצירת שיתופים פעולה וחברות אשר פיתחו חומרים ביולוגיים חדשים עבור תהליך הייצור.

Integrated Optics. 3 - החברה היא יצרנית של מכשירים אופטיים משולבים עבור יישומים בתחום מדעי החיים (לדוגמא: לייזרים בשילוב רובוטיקה, הדמיית קרינה, ספקטרוסקופיה, מיקרוסקופים ברזולוציה גבוה ועוד). מעוניינים להיפגש עם יצרנים של מכשירים מבוססי לייזר (מכשירים רפואיים, מזון ומיון פסולת, מכשירי יישור אופטיים), משתמשי קצה (חברות, מעבדות), ומכוני מחקר לשיתופי פעולה לפיתוח שיטות אבחון.

Satimed, UAB. 4- החברה מתמחה בפיתוח וייצור של תוספי תזונה טבעיים לחיזוק מערכת החיסון, הפחתת כאב ודלקות, הפחתת בחילות/הקאות הנגרמים מתרופות אנטי-סרטניות. כל המוצרים פותחו ונוסו במעבדות מוסמכות בהתאם לדרישות המחמירות ביותר. החברה מחפשת מפיץ בישראל ומעוניינת להיפגש עם שותפים עסקיים פוטנציאליים. האתר יעודכן בקרוב. 
 
מזון ומשקאות -

Liūtukas ir Ko. 5 - חברה מובילה בתחום ייצור מוצרי מזון מוקפאים מעובדים למחצה, כמו כופתאות עם מגוון מילויים, פנקייק, מנות תפוחי אדמה, מוצרים אפויים לחימום במיקרוגל ועוד. מייצרים גם בעבור מותגים פרטיים בגרמניה, ספרד, רוסיה, שבדיה, בריטניה, אירלנד ועוד. מעוניינים להיפגש עם סיטונאים ומפיצים של מזון קפוא, המספקים לרשות מזון, בתי מלון, מסעדות וכדומה. 

Vilniaus Duona. 6 -החברה הגדולה ביותר במדינות הבלטיות בתחום האפיה, חברת בת של קבוצת חברות, המובילות בתחום זה בפינלנד ובמדינות הבלטיות. מייצרת למעלה מ- 30 סוגים של לחמים כהים ובהירים. מחפשים שותפים עסקיים בישראל ומעוניינים להיפגש עם יבואנים/קמעונאים. 


Vilniaus alus .7-  מבשלת בירה ויצרנית מיצים ומשקאות קלים מחומרים טבעיים בלבד וללא חומרים משמרים. כיום מייצאים לאירופה ולארה"ב ומשווקת את מוצריה ברשת TESCO בפולין. בבעלותה רשת חנויות לבירות של החברה ושל מבשלות מקומיות וזרות, חטיפים ומשקאות קלים. מחפשים שותפים עסקיים להרחבת הפעילות לישראל ומעוניינים להיפגש עם יבואנים, קמעונאים ומפיצים. 

Pieno Žvaigždės .8 -חברה מובילה במדינות הבלטיות שמתמחה בייצור מוצרי חלב. מעוניינת לייצא לישראל אבקת חלב דלת שומן וגבינה עם שומן צמחי וגבינה חצי קשה רגילה המורכבת מ- 100% חלב. החברה מחזיקה באישורי איכות ובתעודת כשרות. מייצאת כיום ל- 51 מדינות שונות. מחפשים שותפים עסקיים לקשר עסקי ארוך טווח 
חברי לשכה המעוניינים לקבוע פגישות אישיות עם החברות מתבקשים למלא את טופס הרישום.

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    13/05/2015
  • עד תאריך:
    13/05/2015
  • מקום:
    החשמונאים 84, תל אביב, קומה 2, חדר 224
  • איש קשר:
    לימור שומאכר, האגף הבינלאומי, 035631020

אירועים קרובים