עדכון בנושא כניסה ויציאה מאזורים מוגבלים

על רקע התפשטות התחלואה בקורונה, חל גידול במספר האזורים המוגבלים. מידע מפורט בנושא האזורים המוגבלים ומהות המגבלות מתעדכן בצורה שוטפת באתר פיקוד העורף:

מספר דגשים מתוך הקישור שלעיל ובנוסף למפורט שם:


כניסה לאזור מוגבל:

אחת העילות שמאפשרת כניסה לאזור מוגבל היא של ספקי מוצרים ושירותים חיוניים – לרבות שירותי חשמל, מים, תקשורת ופסולת.

ככל שאתם נתקלים בקושי בהקשר זה, נא עדכנו אותנו בהקדם: corona@chamber.org.il או באחד מדרכי ההתקשרות בקישור.


יציאה מאזור מוגבל:

חשוב להבין שהרציונל של אזור מוגבל הוא סיכון גבוה יחסית שמי שנמצא בו נחשף לחולה קורונה מאומת ולכן הושמו מגבלות רבות על כניסה וגם על יציאה מהבית באזורים אלו ובמיוחד על יציאה מהאזור המוגבל לאזור שאינו מוגבל. בהמשך לכך גם לא קיימת עילה מותרת של יציאה מאזור מוגבל לעבודה.

 

היתרי כניסה ויציאה לצרכים חיוניים שאינם מופיעים ברשימה:

אם בכל זאת עובד שהוא קריטי לפעילותכם, מתגורר באזור מוגבל ויש צורך חיוני שיצא מהאזור המוגבל, ניתן להגיש בקשה באמצעות הקישור עם הנמקה מדוע חיוני שיתאפשר לו לצאת מהאזור המוגבל או לפנות טלפונית לרשות החירום הלאומית (רח"ל) בטלפון 104. ניתן לעשות בכך שימוש גם בהיבט של בקשות לאישורים חריגים לכניסה לאזור מוגבל.

 

ככל שבקשתכם תסורב ניתן לערער על כך (כמפורט באתר פיקוד העורף לעיל) ואתם מוזמנים במקביל גם לעדכן אותנו בערעור שהגשתם וננסה לסייע מול הגורמים הרלוונטיים במשרדי הממשלה. ניתן לפנות אלינו במייל corona@chamber.org.il או באחד מדרכי ההתקשרות בקישור.

 

זיכרו את רציונאל של האזור המוגבל - גם לטובת בריאות הציבור וגם לטובת בריאות העובדים אצלכם בעסק חישבו פעמיים האם באמת נכון לבקש את האישורים החריגים הללו.

למידע נוסף בתחום זה