מצרים – חברה בעלת כשרות מעוניינת לייצא לישראל זרעים ועשבי תיבול מיובשים, וכן לייבא מישראל על מנת לייצא לשווקים אחרים (82005)

החברה בבעלות של אחת מהקבוצות הגדולות בעולם המתמחה בתחום הניקוי, עיבוד, עיקור ואריזת זרעים, צמחי מרפא, בצל מיובש, שום מיובש ותמרים חצי-מיובשים. החברה הוקמה בשנת 1935 והיא בעלת מוניטין וניסיון רב בתחום זה. בדרך כלל עוסקת בשלוש קטגוריות שונות של עשבי תיבול וזרעים: קונבנציונלי, תואם לאיחוד האירופי ואורגני.

רשימת המוצרים כוללת:

עשבי תיבול יבשים: בזיליקום, קורנית, פטרוזיליה, נענע, מרג'ורן, מנטה, קמומיל, היביסקוס, למון גראס ועוד.

זרעים מיובשים: מיורן, שומשום, שומר, אניס, בזיליקום, קימל, כוסברה וכו'.

המפעל מצויד בציוד, מכונות וטכנולוגיות חדישות, הוא בעל יכולת ייצור שנתית של למעלה מ- 15,000 MT והמוצרים עומדים בתקנים של USFDA/ASTA. לחברה מתקני ייבוש משלה, עובדיה מקפידים מאד על בחירת מיטב חומרי הגלם, והמוצרים המוגמרים עוברים בדיקות מחמירות. על מנת לשמור על רמות מלאי גבוהות מחזיקה החברה בשטח אחסון כולל של 10,000 מ"ר.

למוצרי החברה דרישה גבוהה מצד לקוחות באירופה בשל אחוז גבוה של שמן, טעם חזק וארומה.

מציעים עשבי תיבול וזרעים בכל צורה בהתאם לדרישת הלקוחות: כתוש, טחון, שלם ועוד.

החברה מעוניינת ביצוא לישראל וכן בשיתוף פעולה עם חברה ישראלית ביצוא לשווקים אחרים (אירופה ואמריקה הלטינית), אך בעיקר ללא מכס לארצות הברית, כחלק מהסכם ה- QIZ*

הערה: ההצעה התקבלה באמצעות שגרירות ישראל בקהיר, והקשר הראשוני עם החברה ייעשה באמצעותה.

* הסכם ה-QIZ הוא הסכם משולש ישראל-מצרים-ארה"ב, המאפשר יצוא ממצרים בתנאי סחר חופשי, מוצרים המיוצרים בה, על אף שאין לה הסכם אזור סחר חופשי (אס"ח) עם ארצות הברית. התנאי למתן היתר זה הוא שימוש בתשומות ישראליות בגובה 10.5% ממחיר המוצר.


ליצירת קשר עם החברה יש למלא את הטופס שלהלן.

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה