בחריין – חברה מעוניינת לייצג חברות ישראליות בתחום ציוד ומכשור רפואי בבחריין (136836)

בעל החברה מכיר היטב את איכות המוצרים הרפואיים הישראלים מאז עבודתו בהודו במשך 25 השנים האחרונות. לאחרונה עבר לבחריין מקראלה, הודו, בה הקים חטיבת בריאות. החברה מחפשת חברות ישראליות מובילות בתחום הציוד והמכשור הרפואי במטרה לייצג אותן בממלכת בחריין.

החברה, אשר הוקמה בשנת 1974, פועלת במגוון תחומים, כמו: תעופה, תיירות, ניקיון תעשייתי, המרת כספים, מסחר וייצוגים מסחריים.

החברה ביססה את עצמה כמובילה בתעשייה בבחריין עם למעלה מ- 1,500 עובדים המועסקים בקבוצה, הכוללת את החברות: AREXCO, Siemens (Bahrain), Uniskills, World Travel Service (WTS), Magnum Travel Services (MTS) and Sunshine Tours.

חטיבת המרת הכספים AREXCO, משרתת לקוחות עם מערכת קלה, ידידותית וחסכונית לביצוע עסקאות פיננסיות בינלאומיות.

סימנס ממלאת תפקיד חשוב בפרויקטים מרכזיים של תשתיות, אנרגיה ותעשייה, עם למעלה מ-40 שנות שותפות מוצלחת עם החברה. בין הפרויקטים הגדולים שביצעה החברה ניתן למנות את תחנת הכוח הגדולה הראשונה של 220 מגוואט שנבנתה על ידי איגוד קראפטוורק הגרמני - סימנס בריפה.

החברה עוסקת גם בשירותי ניקיון תעשייתיים דרך Uniskills, שהתגלתה כמובילת השוק. Uniskills מטפלת בכ-30 חוזים מרכזיים המספקים שירותים ברמה הגבוהה ביותר ללקוחות תובעניים מאוד הקשורים למשימות רגישות.

World Travel Service (WTS), היא חברה מובילה ומבוססת לניהול נסיעות בממלכת בחריין. WTS היא גם חברה מייסדת של שירותי התעופה של בחריין (BAS), מפעילת הטיפול הקרקעי בנמל התעופה של בחריין. בתוספת חברת הבת Magnum Travel Services (MTS), החזון של החברות הוא להיות חברות ניהול הנסיעות הטובות והחדשניות ביותר באי. נכון לעכשיו, WTS הם סוכני המכירות הכלליים של Cathay Pacific Airways, Delta Air Lines, IndiGo ו- Philippine Airlines.

Sunshine Tours (SST), שהוקמה בשנת 1980, היא חטיבת הטיולים של הקבוצה. כמפעילת הטיולים המובילה של בחריין, SST מציעה ניסיון עשיר ומגוון רחב של רעיונות לחופשה המתאימים לכל טעם ותקציב. SST, סוכנת המכירות של Globus, Cosmos ועבור Thomas Cook NRI Tours (הודו), מטפלת גם בנסיעות נכנסות לבחריין, העברות והזמנת מלונות וסיורים עבור אנשים וקבוצות.

בהסתכלות על רשימת הפרויקטים, הייצוגים והמיזמים, הנהלת הקבוצה מאמינה כי ליבת הצלחת הקבוצה היא נאמנותם ומקצועיותם של העובדים. צוות הקבוצה שואב השראה מעקרונות החדשנות, האיכות והאמינות של הקבוצה והם מצוידים היטב לחזות מגמות גלובליות, כדי שיוכלו לעמוד ביעילות באתגרי העתיד. כל זאת, יחד עם כלל השירותים הניתנים על ידי מספר החברות של הקבוצה, הציבו את הקבוצה כמובילת שוק בולטת בחמשת העשורים האחרונים.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה