ארה"ב: יצרנית מערכות רדיותרפיה לטיפולים אלטרנטיביים בסרטן מחפשת יבואנים (133937)

חברה אמריקנית, המייצרת ומשווקת מערכות רדיותרפיה לטיפולי סרטן אלטרנטיביים, מחפשת יבואנים של ציוד רפואי בישראל. הטיפול בקרינה שלהם בסרטן הופך את הטיפול לקצר יותר, בטוח יותר, מותאם אישית ויעיל יותר, ובסופו של דבר מאפשר לחולים לחיות חיים ארוכים וטובים יותר.

החברה מינתה קבלן מקומי לפרויקט, אולם היא מעוניינת לרכוש מוצרים ושירותים נוספים לפרויקט זה ולעבודות עתידיות צפויות בישראל. מחפשים גם קבלני חשמל וקבלני עבודות מכניות.

מערכות החברה כוללות:

CyberKnife S7 - טיפול רדיותרפיה רובוטי מדויק אינדיבידואלי, לטיפולים בכל מקום בגוף בדיוק רובוטי אמיתי וסנכרון תנועה משולב, מונע בינה מלאכותית, בזמן אמת.  

Radixact Treatment Delivery System – טיפול קרינה מונחה תמונה. המערכת מעצבת קרינה לגידול תוך שמירה על רקמה תקינה ובריאה.

TomoTherapy – פתרון חדשני המשלב הדמיית CT לדיוק יוצא דופן כדי למקד במדויק לגידולים, תוך מזעור ההשפעה על הרקמה הבריאה שמסביב.

Accuracy Precision Treatment Planning – תוכנת תכנון המשחררת את כל צוות הקלינאים לטפל ביותר מטופלים ולבלות יותר זמן פנים עם כל אחד מהם.

iDMS Integrated Data Management System – המוצר מאפשר לצוותים של קלינאים לעבוד בדרכים חדשות ונועזות, כמו צפייה מרחוק בפעילות ההדמיה היומית, אישור וחתימה דיגיטלית, כך שהם יכולים לשלוט על הכל מממשק אחד חזק.

 

לקבלת מידע נוסף יש למלא את הטופס שלהלן.

 

 

 

 

 

 

 

 

*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה