הודו: פורום עסקי ותערוכה וירטואליים בתחום הפינטק, 3-4.12.21

ממשלת הודו מקדמת את הודו כמרכז פינטק עולמי, ומזמינה את חברי הלשכה להירשם לאירוע פינטק עולמי וירטואלי, שיתקיים בין התאריכים 3 עד 4 בדצמבר 2001.

הממשלה ההודית אישרה את מרכז השירותים הפיננסיים הבינלאומיים הראשון במדינה (IFSC) בגוג'אראט והקימה גם את הרשות הבינלאומית לשירותים פיננסיים (IFSCA) - גוף רגולטורי להסדרת מוצרים, שירותים ומוסדות פיננסיים בהודו.

האירוע מהווה הזדמנות ייחודית להיחשף רעיונות מתקדמים עבור לפתרונות לבעיות דחופות, עם טכנולוגיות חדשניות מרחבי העולם, הזדמנויות מקוריות ועוד.

את הפורום יחנוך ראש ממשלת הודו וייטלו בו חלק מנהיגים מרחבי העולם, קובעי מדיניות וחברות מובילות - במטרה לדון ולהעלות תובנות מעשיות כיצד למנף טכנולוגיה וחדשנות על ידי תעשיית הפינטק לצמיחה כוללת.

השנה הפורום יתמקד ב-3 נושאים מרכזיים:

  1. FinTech beyond boundaries - פינטק מעבר לגבולות עם ממשלות ועסקים המתמקדים מעבר לגבולות הגאוגרפיים בפיתוח שירותים פיננסיים.
  2. FinTech beyond Finance - פינטק מעבר למימון על ידי מפגש עם תחומים מתפתחים כמו SpaceTech, GreenTech ו- AgriTech כדי להניע פיתוח בר קיימא.
  3. FinTech Beyond Next - כיצד מחשוב קוונטי יכול להשפיע על אופי תעשיית הפינטק בעתיד ולקדם הזדמנויות חדשות.

לצד האירוע המרכזי תתקיים גם תערוכה וירטואלית, שמאורגנת על ידי איגוד לשכות המסחר והתעשייה ההודיות (FICCI) ותציע למשתתפים הזדמנות להציג את היכולות והמוצרים בפני קהל בינלאומי גדול מאד מהמגזר הפיננסי, משקיעים וקובעי מדיניות מכל העולם.

להרשמה לחצו כאן

לתשומת לבכם, ההשתתפות באירוע אינה כרוכה בתשלום.

למידע נוסף בתחום זה