רוסיה: הזמנה לפגישות B2B עם חברות ממגזרים עסקיים מגוונים בשיתוף עם מרכז הייצוא במוסקבה, 2,3 ו-5 בנובמבר

חברי הלשכה מוזמנים להשתתף בימי פגישות B2B אונליין, עם מגוון חברות מרוסיה בתחומים שונים, מטעם תאגיד הניהול InterConnect, הנציג הרשמי של מרכז הייצוא במוסקבה.

הפגישות יתואמו ב-ZOOM במהלך שלושה ימים: 2, 3 או 5 בנובמבר.

מרכז הייצוא במוסקבה, מהווה תחנה ליצירת שותפויות בינלאומיות ומשמש כמשאב לחיפוש אחר שותפים אחראיים ואמינים, מוצרים ושירותים באיכות גבוהה ממוסקבה.
זוהי פלטפורמה ייחודית ליצירת קשרים עסקיים לפיתוח ושיפור יכולת הייצור והייבוא ההדדית. המרכז מספק מידע מלא אודות חברות שונות ומבטיח שותפויות בטוחות.

קישור לאתר תאגיד הניהול לייצוא במוסקבה: לחץ כאן

  • IT
  • אנימציה
  • קוסמטיקה
  • מכונות וציוד
  • תרופות
  • בנייה
  • לוגיסטיקה
  • תיירות
  • אלקטרוניקה

לתיאום פגישות עם נציגי החברות במשלחת, יש למלא את שדות הרישום מטה בשפה האנגלית בלבד, תוך ציון שמות החברות עמן מעוניינים לקיים פגישות אונליין. רשימת החברות:

מכונות וציוד:

RGI- חברה אשר לה מכלול עבודות לתכנון, בנייה ותפעול של חפצים שונים אשר נועדו למטרות תעשייתיות ואזרחיות. החברה עוסקת ונותנת שירותים של סקרי הנדסה, ניטור גיאוטכני, מערכות יצירה גיאודטיות, בקשות על איכות סקרים הנדסיים, התמחות בתוצאות סקרים הנדסיים וייעוץ בתחום סקרי הנדסה.

Water Systems NEPTUN- חברה לפתרונות טכנולוגיים של מים ואנרגיה חלופית. טכנולוגיות חדשניות אלו הינם בחסות ההתאחדות התעשייתי של היצרנים ברוסיה. החברה נותנת שירותים ופתרונות אקולוגיים, טיפול במים, תעשיות יישומיות (אפליקציות) ופילטרים עירוניים. תחומי הפיתוח של החברה: התפלת מים לצמחים, חיטוי אולטרה סגול ואולטרה סאונד, תחנות רוח, אנרגיה סולארית, קוויטציה, פתרונות ניידים בתחום ההשקיה, טיפול בשפכים, סינון מים וטיפול מגנטי.

Firecups- חברה אשר מייצרת קמינים בעלות אש מדומה, בעבודת יד אשר עובדת עם מעצבי נוף, אדריכלים וחנויות מעצבים. החברה מובילה בשוק לייצור קמינים יציבים מפלדה בעלי איכות וחשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. ה"אח" מעוצב באופן שיתאים לאווירה ויתאים גם לגינה שלכם.

 

תרופות:

TNC SILMA-ENREROSGEL- חברת תרופות רוסית אשר מייצרת תרופות המבוססת על תרכובות אורגנו-סילקון. החברה מייצרת חומר לניקוי רעלים בקלות (אנטרוזרבנט) שנקרא אנטרוסגל. כוח העבודה של החברה מאומן בשיטת ייצור על בסיס של GMP (Good Manufacturing Practices). מערכת זו כוללת בתוכה בקרת תוכנה קבועה. המוצר המרכזי שיצרו ה- "אנטרוסגל", הוא סופח מעיים אוראלי המסייע לסלק מהגוף רעלים, אלרגנים ופתוגנים. מוצר זה, עוזר להפחית או למנוע תגובות רעילות ואלרגיות, מפסיק צואה נוזלית או מקצר את משך הזמן שלו ומחזיר את המעיים לצורתם ופעילותם התקינה. כמו גם מגן על דופן המעי ומנקה רעלים מהגוף.

 

בנייה:

3DsTile- חברה מטעם מרכז החדשנות הממשלתי ברוסיה, סקולקובו. החברה מתעסקת בחומרי גימור חדשניים עם תמונות תלת ממדיות ודינמיות. לפי מרכז הסטרטאפים בסקולקובו, חברה זו הינה החדשנית ביותר ברוסיה בתחום התכנון, אדריכלות, בנייה ופיתוח תשתיות עירוניות. החברה מעניקה גם שירותים שונים של גימור וקישוט של חפצי אדריכלות ובנייה של אזורים פנימיים וחיצוניים. בין לקוחותיהם העיקריים ניתן למנות חברות בנייה, לשכות אדריכלות, אולפני עיצוב ומעצבים פרטיים, מוכרי חומרי גימור, יצרני רעפים ריהוט ועיצוב, חברות תיקון וגימור ולקוחות פרטיים משוק התמונות. שווקים רלוונטיים: בנייה, אדריכלות, DIY, רהיטים, פרסום, דפוס ותמונות.

 

לוגיסטיקה:

Arneis- חברה בינלאומית אשר עוסקת בשחרור ממכס ובלוגיסטיקה בינלאומית. עבודתם מתרכזת בשירותי תחבורה, בדיקת מכס, אחסון לוגיסטי ושירותים נוספים. צרכנים של חברה זו הינם משוק הנפט, אנרגיה, כרייה, בנייה ועיצוב, ציוד מנופים ומכונות, אופנה, מוצרי אלקטרוניקה, תעשיית המזון, מדינות ועמותות שונות.

 

קוסמטיקה:

HelmeTex- חברה זו הינה החלוצה הראשונה המתחמה בהסרת ריחות ברמה המולקולרית. זהו מוצר רוסי שנכון להיום אין שני לו בעולם. החברה מציעה את מוצריה בחנויות אשר מוכרות ציוד ספורט וציוד מיוחד, ציוד ספורט אתגרי, נעלי ספורט, מוצרים לבית, מצרכים לחיות מחמד, אופנועים למיניהם, עבור מרכזי באולינג, ניקוי יבש, פארקים וחברות השכרה מקצועיות נוספות.

 

אלקטרוניקה:

OMEGA LDACS- חברת אומגה הוקמה על ידי החברה העולמית לפחמימנים Transneft OJSC, האמונה על הובלה בצינורות נפט ומוצרי נפט בצינוריות. חברת אומגה, מספקת מערכת לאיתור נזילות ובקרה על פעילות. היא ישות מדעית לייצור מדע רב תחומי מתפתח ומבוסס על טכנולוגיות של סיבים אופטיים עבור חברות אנרגיה ושירותים. גם ברוסיה וגם מחוץ לה צינורות מנפט מצוידים במערכות לאיתור נזילות ודליפה של אומגה. החברה כיום הינה ספקית בינלאומית אשר מספקת את שירותיה בארה"ב, גרמניה וסין. החברה מביאה פתרון המבוסס על כבל של סיב אופטי בעל חיישנים לטמפרטורה ואקוסטיקה. חיישנים אלו יכולים ללכוד תנודות בסביבה ולאבחן ולאשר כי קיימת דליפה. אומגה מאפשרת לתפוס ולאתר נזילות בצנרת ולמנוע חדירות.

-Incotex Electronics Group חברה לפתרונות תאורת לד ברחוב. הינה היצרנית הפרטית הגדולה ביותר ברוסיה של מוצרי אלקטרוניקה ברוסיה אשר באופן עצמאי מייצרת ומתכננת יותר מ-600 סוגים שונים של מוצרים הקשורים במערכות חשמל, מערכות מדידה חכמות לחשמל, ציוד דיגיטלי, תצוגת לד, מעקב וידאו ופתרונות תאורת לד ומוצרים חדשניים אחרים. לחברה 5 מפעלי ייצור והיא יצואנית ל-30 מדינות סביב העולם.

COEX- חברה לרובוטיקה אווירית. מפתחת ומייצרת כלי טיס בלתי מאוישות למטרות חינוך, ניטור שטחים ואספקת מטענים. החברה מעורבת עם קהילת חובבי המזל"טים העולמית ומושכת אליה כישרונות ואנשי מקצוע איכותיים וצעירים. מאפשרת לעקוב אחרי ערכי העל של כל חברה תוך התחשבות באינטרסים משותפים ולמידה מתמדת. צוות החברה כולל יותר מ-60 מומחי מזל"ט, מובילה בשוק המזל"טים בחינוכי ברוסיה עם 6 שנות ניסיון בפיתוח. החברה מקיימת שותפות עם חברת WorldSkills International.

 

תיירות:

SPECTRUM RUSSIA- אחת החברות הוותיקות ביותר ברוסיה לטיולים. פועלים משנת 1992 כאשר החברה מציעה סיורים משולבים בנושאים שונים למשל למוסקבה, סביב רוסיה, חבר העמים ומדינות אירופאיות שונות.  סוגי הסיורים אשר חברה זו מציעה: טיולים מסורתיים, סיורי תרבות, סיורי טיול צבאי, סיור טיול בחלל, טיולים כפריים ונוסטלגיים, סיורים דתיים ועלייה לרגל, תיירות ואירועים.

PAC Group- חברה בעלת ניסיון של 30 שנה בשוק ועם 27 משרדים שונים ברחבי מזרח אירופה קרי רוסיה, בלרוס, אוקראינה וקזחסטן וכ-10,000 סוכנויות נסיעות רוסיות העובדות עם החברה. חברה זו מציעה מגוון סוגים של סיורים MICE, תיירות נכנסת, סיורים חינוכיים, סיורי פרמיום, טיולי סקי, חופשות נופש, טיולים והפלגות.

TUI Russia & CIS- החברה מספקת עבור תיירות נכנסת כרטיסי טיסה, תמיכת לקוחות 24/7, בחירה והזמנת מסעדות, העברות, בחירה והזמנת מלונות, תוכנית נסיעות, סיוע בוויזה, אירועים ופעילויות, הסעות פנים, חבילה או סיורים בודדים שירותי הדרכה וMICE-.  החברה מציעה סיורים בעיר, באתרי תיירות, סיורי סקי, סיורי ריפוי ונופשים.

INTOUR MOUZENIDIS GROUP- חברה מובילה בתחום מזה 25 שנים כאשר המטה שלה ממוקם ביוון, סלוניקי. משרדיה מתפרסים בשלל ערים וערי נופש מרכזיים ביוון (אתונה, קסטוריה, פייריה, הלקידיקי, פלופונסוס, כרתים, קורפו, רודוס, תאסוס, זקינתוס) ובין היתר לחברה רשת אזורית באירופה עם סניפים ברוסיה, אוקראינה, בלארוס, מולדובה, קזחסטן, רומניה , סרביה, לטביה ובולגריה.

Moscow Bureau of Voyage- לשכת המסע במוסקבה, מפעילה שירותי תיירות נכנסת רוסית, שירותי DMC ו- MICE אשר מגיעות לרוסיה עם מעל ל-25 שנות ניסיון בשירות התיירות. כמו גם עורכת לפחות 4 טיולים "כשרים" עבור הציבור היהודי השומר כשרות. חברה זו מארגנת סיורים קלאסיים אשר משלבים בתוכם את מוסקבה, סנט פטרסבורג והעיירות שבגולדן רינג. הסיורים מעבירים את התרבות המיוחדת עם ביקורים בתיאטרונים הידועים כמו הבולשוי, תיאטרון מוסקבה, ומרינסקי בסנט פטרסבורג וניתנים גם ביקורים מאחורי הקלעים.

 

:IT

Fonmix- חברת טכנולוגיית מידע (IT) מתקדמת לתמיכה משפטית עבור חברות ויוצרים. זוהי אחת מן החברות הרוסיות המובילות בתחום מיתוג אודיו ווידאו. מסייעת בהגדלת רווחים עסקיים ומעניקה פתרונות מדיה פשוטות, למשימות עסקיות סבוכות. החברה למעשה מנהלת זכויות של יוצרים תוך הפצה שקופה ודיווחים של שימושים בפועל. החברה נותנת שירותים למשתמשים תוך מתן פתרונות ניטור יצירות במרחב הציבורי, פתרונות לשידורי רקע, תוכן מורשה והגנה מפני סיכונים. לבעלי זכויות בחברה, ניתנים שירותים כמו דיווחים אוטומטיים כשיש שימוש באודיו או בווידאו, מסירת תוכן קצה, והבאת המוצרים לקדמת הבמה וחשיפה לאלפי משתמשים.

CF- חברה לאבטחת השקעות עבור קניין רוחני. החברה מסייעת בקידום השקעות לפרויקטים ייצרתים. החברה מסייעת למשוך קרנות דרך פלטפורמות השקעה במשק. שירותיה העיקריים הינם בהכוונת קהלים (Crowd Leading) שיוכלו לנתב את המשקיעים לחברות מסוימות והינה אחת מהחברות הכוונת קהל הגדולה ברוסיה.

n’RIS- פלטפורמת אקוסיסטם חדשנית ודיגיטלית אשר מגנה על יצירות ורעיונות כך שארגונים, חברות או אינדיבידואלים יוכלו למקסם את רווחיהם. ככלל, מדובר בכל דבר שניתן להגן עליו גם בעודו קניין רוחני, או מוצרים, חפצים ועד רעיונות שאינם מוגנים בחוק (ברוסיה) קרי רעיונות, מושגים, פתרונות טכנולוגיים ועוד. חברה זו מהווה אוסף אדיר של יוצרים מגופים שונים ונותן הגנה על מגוון יצירות כך למשל על מוסיקה, יצירות וידאו, טקסטים, תמונות, יצירות 3D, תוכנות ואלגוריתם, רעיונות חדשניים, טכנולוגיות, עיצובים ועוד.

MMT Pro- חברה לפיתוח תשתיות בריאות דיגיטליות. מספקת תשתית דיגיטלית מהירה לפיתוח שירותי רפואה המחברת את המערכות לכדי מערכת אקולוגית יחידה כך למשל דרך בוטים, הודעות בין נותן השירות ללקוח ועוד. החברה מאמצת ומכילה בתוכה טכנולוגיות של שירותי רפואה מהאיכותיים ביותר לצד פיתוח של ביג דאטה ו- AI. נוסף לאלו, מספקת שירותי רפואה טלפוניים המיועדים לגופים עסקיים.

NANOSEMANTICS LAB- חברה מובילה בשוק לפיתוח עזרים וירטואליים חכמים ביניהם NLP- עיבוד שפה באופן טבעי, רשתות עצביות ולמידת מכונה, ניתוח של ביג דאטה ועוד. החברה הקימה מעבדה לטכנולוגיית  רשת עצבית במכון לפיזיקה וטכנולוגיה שבמוסקבה והייתה אמונה על קיומם של מספר תחרויות בתחום מבחן הטיורינג ("משחק החיקוי").

 

אנימציה:

Parovoz Animation studio- סטודיו לאנימציה, שהוקם על ידי שני מפיקים יצירתיים- אוגני גולובין ואדים ווליה והמפיק אנטון סמטנקין. החברה בעלת מהירות פיתוח גבוהה. מטרת הסטודיו ליצור סיפורים מקוריים ועולמות קסומים בסגנונות שונים של אנימציה דו-ממדית, תלת-ממדית, קומיקס תנועה ועוד. הסטודיו מפיק ומשיק פרויקטים ללא התפשרות על איכות היצירתיות. נכון להיום, הסטודיו הפיק מעל ל- 5,000 אנימציות שונות.

 

*
*
*
*
*
*
*
Change the CAPTCHA code
למידע נוסף בתחום זה