| 04/04/2017

BIG DATA וניהול קמפיינים מניב ברשת, 16.5.17

הפוטנציאל, הבעיות והפתרונות שעומדים בפני מנהלי העסקים ומנהלי השיווק בעידן החדש

ההתנהגות הצרכנית של היום משתנה במהירות. הצרכן קונה מתי שהוא רוצה, היכן שהוא רוצה ללא נאמנות למוצר או למקום. באמצעות הטכנולוגיה המתקדמת שברשותנו אנחנו מסוגלים לאסוף מידע רב מאוד על אותם צרכנים שפועלים לפי האינטרסים שלהם בלבד, וליצור איתם מערכת יחסים יעילה ומתמשכת. 


הינכם מוזמנים ליום עיון בו תלמדו כיצד ומהיכן לאסוף Data איכותית ואיך לתרגם את כמויות המידע הגדולות לאפשרויות שיווק חכמות ללקוח הפוטנציאלי וללידים איכותיים. בואו ללמוד מהמומחים איך לעשות את זה נכון?

 

סדר יום :

9:30-9:00      התכנסות

11:00-9:30    The Customer Experience - כפיר לוי, שותף וסמנכ"ל שיווק ומכירות, בחברת YoYo אחת מהחברות המובילות בישראל בניהול מהלכי שיווק ופרסום מבוססי Data.

מהי הסביבה הצרכנית האמיתית? איך למשוך את תשומת הלב של הצרכן בים המידע? כיצד להפוך את הBIG DATA  לכלי פרסומי-שיווקי מרכזי?

11:15-11:00  הפסקה

12:45-11:15  מותו של הסטוץ - הקמפיין החדש הוא בכלל מערכת יחסים ברשת - מיכל שרייבר, מייסדת  ומנכ"לית  Web Done, ניהול אסטרטגי של מותגים ברשת, מתמחה בניהול משברים מורכבים.

מה הן נקודות המגע של מותגים עם לקוחות פוטנציאליים ? אילו יבשות מרכיבות את העולם הדיגיטלי ואיך מחברים הכל למציאות שמגבירה מכירות ומודעות ?


הרשמה ללא עלות לחברי לשכת המסחר, אך מחייבת הרשמה מראש.
להרשמה יש למלא את הטופס שלהלן

 

 

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    16/05/2017
  • מקום:
    לשכת המסחר, החשמונאים 84, ת"א, קומה 2, חדר 224
  • איש קשר:
    נעמה
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    9:00
  • שעת סיום:
    12:45
*
*
*
*
*
*

אירועים קרובים