| 01/11/2020

וובינר בנושא מערכות המחשוב של המכס (שער עולמי ומסלול)- חלק ראשון

הנכם מוזמנים לוובינר מיוחד בשני חלקים בנושא מערכות המחשוב של המכס (שער עולמי ומסלול)

החלק הראשון יתקיים ביום א' | 29.11.2020 | 15:30

 

אגף יבוא מכס ותקינה בלשכת המסחר מזמין אתכם, קהילת היבואנים חברי הלשכה לוובינר מיוחד בשני חלקים בנושא מערכות המחשוב של המכס.

שני חלקי הוובינר יתקיימו בשיתוף נציגי אגף טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במכס- ליונל עמר וגיא אחיטוב- אנשי ממשל זמין.

חלקו הראשון של הוובינר יתקיים ביום א', 29.11.2020 בשעה 15:30 ויתמקד בהבדלים בין שאילתות לטפסים ותתבצע צלילה לעומק של שאילתות נבחרות הזמינות ליבואנים.

חלקו השני של הוובינר יתקיים שבוע לאחר מכן, יום א', 6.12.2020 בשעה 15:30 ובו נציג את מערכת מסלול ונתמקד באישורי מכון התקנים, משרד התקשורת ושירות מזון ארצי. לאחר מכן נסקור טפסים נבחרים במערכת שער עולמי- כתב הרשאה, תצהיר יבואן, בקשה להחזר תשלום מסים, ויתור חוב במסי יבוא ועוד.

 

רקע קצר:

בתאריך 14.1.18 נכנסה מדינת ישראל לעידן חדש בסחר הבינלאומי, עם עלייתה לאוויר של מערכת 'שער עולמי'. מערכת 'שער עולמי' היא הפלטפורמה המחשובית החדשה לניהול סחר החוץ של מדינת ישראל ומטרתה לפשט את תהליכי הסחר, לייעל ולהוזיל את עלויות היבוא- זאת תוך שקיפות ונגישות המידע. המערכת חדשנית ומתקדמת, פועלת עם מסרים אלקטרוניים ללא נייר כלל וכוללת מרכיב של חתימה דיגיטאלית, בעלת ממשק נוח וידידותי, מספקת גישה וזמינות למספר מאגרי מידע, ולראשונה יוצרת שיתוף של כל גורמי קהילת סחר החוץ לבסיס נתונים אחד.

בוובינר זה נתמקד בהבדלים בין שאילתות לטפסים ותתבצע צלילה לעומק לשאילתות נבחרות הזמינות ליבואנים.

האירוע מיועד ליבואנים בלבד, בהמשך נקיים אירוע נפרד לסוכני מכס.

 

סדר יום:

15:30-15:40 שער עולמי- הסבר קצר ויתרונותיו אל מול סחר חוץ.

15:40-15:50 דרכי גישה- כיצד להגיע אל השאילתה / טופס- חיפוש באתר הרשות, ב-gov.il, גוגל.

15:50-16:00 שאילתות וטפסים- ההבדל בין שאילתה לטופס.

16:00-16:30 שאילתות נבחרות- חיפוש מטען, הודעות בוקר, סטטוס הצהרה, תדפיס הצהרה, פרה רולינג, מאגר סוכנים, כתב הרשאה ייפוי כוח.

16:30-17:00 שאלות ותשובות- דיון פתוח.

 

*תוך כדי הוובינר המשתתפים מוזמנים להקליד שאלות בצ'אט והמרצים ישיבו בקצרה בתום כל הרצאה.

*ההרשמה לחברי לשכת המסחר אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש.

 

הרשמה:

המצגות, ההקלטות וכל החומרים שהוצגו או הועברו ביחס לסמינר המקוון ("וובינר") או במהלכו הם בבעלות לשכת המסחר ת"א והמרכז או משרדים ממשלתיים ורשויות מוסמכות אחרות, שנתנו הרשאה ללשכת המסחר לעשות בהם שימוש. אינך רשאי/ת להעתיק, להפיץ או להשתמש בחומרים אלה ללא אישור בכתב מראש מאת לשכת המסחר ת"א והמרכז. כמו כן, על מנת לשמור על פרטיות המשתתפים, אינך רשאי/ת להקליט ו/או לצלם את המשתתפים האחרים בוובינר. הוובינר יוקלט על ידי לשכת המסחר והמרכז, ויכיל אודיו, וידאו ותמונות. כמשתתף, אתה עשוי להיכלל בהקלטת הווידאו או בתמונות. לשכת המסחר ת"א והמרכז רשאית להשתמש בסרטונים ותמונות מסוג זה לכל מטרה חוקית, לרבות שידורם והפצתם למטרת קידום מכירות. על ידי השתתפותך בוובינר את/ה מסכים/ה בזאת לתנאים אלה והינך מאשר/ת כי נוכחותך ו/או השתתפותך בוובינר המקוון המוקלט נעשה על פי רצונך. כל המידע שמסרת בעת ההרשמה, כמו גם הקלטת הווידאו והתמונות, ייאספו, יעובדו ויישמרו על ידי לשכת המסחר ת"א והמרכז ומי מטעמו בלבד בהתאם לחוק ולא יועברו לגורם שלישי.

קישור להרשמה לוובינר (חלק ראשון)- לחצו כאן 

 

 

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    29/11/2020
  • מקום:
    וובינר זום
  • איש קשר:
    מירב קפלן
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    15:30
  • שעת סיום:
    17:00

אירועים קרובים