למי מיועד ה-networking? מנהלים

למה נטוורקינג כדאי למנכ"לים?
רשת קשרים עסקית כמו ברשת של החיים מספקת מסלול.
דרך להגיע מנקודה א' לנקודה ב' בזמן הקצר ביותר ובמרחק הקצר ביותר.

לשם ההדגמה : ניתן להגיע בעזרת רשתות קשרים מנקודה א' לנקודה ת' מבלי לעבור את כל הנקודות באמצע ב' ד' כ' מ' ר' ו-ש'. 

רשת קשרים בעסקים חשובה מאין כמוה., מאחר והיא מקצרת תהליכים אשר לעיתים יהיו קריטיים במימוש עסקה או באובדנה. 

לרשתות קשרים יתרונות רבים ושונים . יופייה של רשת כזו היא שיתרונותיה חובקים את כל דרגות האנשים בעסק ולכל אחד מהם היא מספקת תועלות ייחודיות . 

מנכ"ל היוצר רשת קשרים עם עמיתיו ומתחריו יכול לקבל מידע אודות כל נושא בתחום העסקי שלו ולהיות מעודכן בזמן אמת במה שקורה בשוק. מידע כזה חיוני לגביו בתהליך קבלת החלטות והכיוון אליו יוביל את הארגון שלו. 

ועפרה פסל אומרת: הקשרים שלך שווים זהב, הגיע הזמן לעשות מהם כסף!!!

לכל המנהלים באשר הם מנהלים:
אתם מנהלים? אם כן, אתם יודעים שהתוצאות שתשיגו תלויות במידה רבה בתרומתם של הכפופים לכם. 
הם יעשו מלאכה טובה הרבה יותר אם יהיו להם רשתות קשרים טובות. אל תשכחו להגיד להם שככה הם גם יעזרו לקריירות של עצמם. 
מנכ"ל היוצר ומעודד את רשתות הקשרים של עובדיו מנצל בצורה יותר יעילה את המשאב העיקרי שלו : ההון האנושי. 

מהארגון החוצה: שיווק ומכירות 
מנכ"ל נבחן בתוצאות .... 
תוצאות עסקיות אשר מורכבות מצמיחת החברה דרך הגדלת בכירות ונפח עסקאות. 

ואז בונים מערך שיווקי לחברה הכולל מנהלי שיווק על עובדיהם ומנהלי מכירות על עובדיהם נבנית תוכנית שיווק ומכירות, מוגדרים יעדים ומטרות ולוחות זמנים, משקיעים בפרסום ועוד ועוד. 

לעיתים קרובות, נשכח מרכיב חשוב מאוד אשר יכול להוות גורם מכריע בהצלחה :  
כל עובדי החברה.  
נטוורקינג הוא כלי המאפשר להכיר את העובדים כולם ואת המעגלים המקיפים אותם. 
לעולם לא נדע מי מכיר את מי אם לא נגדיר את רשתות הקשרים של העובדים כבעלות חשיבות לעסק,  וכחלק ממערך השיווק והמכירות של העסק. 
יצירת מעורבות של העובדים בכל תחומי פעילותה של החברה גורמת לעובדים ליזום ולתרום 
ולחוש נאמנות רבה יותר לארגון בו הם עובדים. 
אם תלמדו את הכפופים לכם כיצד להקים לעצמם רשתות קשרים, זו תהיה ההשקעה הטובה ביותר שתשקיעו בעתידכם. 

שימור  לקוחות 
מנכ"ל נבחן בתוצאות ... 
תוצאות הבנויות על לקוחות מרוצים ונאמנים אשר הופכים להיות לקוחות חוזרים נאמנים 
ואז... מקימים מח' שירות לקוחות האמורה לענות על צרכי לקוחות קיימים ומח' קשרי לקוחות אשר תשמור על קשר (?!) על הלקוחות ו.. מח' שימור לקוחות אשר תטפל בלקוחות נוטשים, עושים מבצעים ונותנים הנחות ועוד ועוד. 

Networking הינו כלי הנותן לכל עובד בכל מגע עם לקוח את היכולת לפתח איתו קשרים ולטפח אותם לטווח ארוך, דבר המעניק ערך מוסף ללקוח, יוצר אצלו את אפקט ה- WOW ומחבר אותו בעבותות לחברה הנותנות לו שרות 

מנכ"ל נבחן בתוצאות ... 
תוצאות של פיתוח מוצרים חדשים, יעילות ושרות אשר מובילים את הארגון להיותו מוביל בתחומו וריווחי. 
ואז...עורכים סדנאות והדרכות לעובדים, מציגים חזון ומטרות, מחזקים את המו"פ ועוד ועוד 

לעיתים קרובות התכנון  נראה נכון והביצוע ...צולע.  
 Networking יוצר אוירה פנים - ארגונית תחת הכותרת "כשמכירים איכפת  ", ואכן ארגונים אשר דוגלים באווירת השיתוף יעילים יותר ומגיעים לתוצאות גבוהות יותר. 
כאשר העובדים מכירים אחד את השני האכפתיות האישית גדלה והרצון לסייע אחד לשני עולה ומכאן שהתוצאות גבוהות. 

על ידי מהלך כזה המנכ"ל מעמיק את קשריו עם עובדיו, מתעניין בהם וגורם להם לתחושת חשיבות בהצלחתו של הארגון גם ברמה האישית ויוצר גאוות יחידה. 
אין זה סוד כי עובדים נאמנים ומרוצים מגיעים לתוצאות גבוהות יותר.

למידע נוסף בתחום זה