פסח מתקרב ובא וזה בדיוק הזמן להזמין תווי שי לעובדים שלך!

נכון שיש עוד זמן עד הרמת הכוסית החגיגית, אבל כדאי להיערך מבעוד מועד ולהזמין מתנות לעובדים לפסח. תווי שי לחג זוהי דרך מצוינת לתמרץ את העובדים, להעלות את המוטיבציה במקום העבודה, ולהיטיב את מערכת היחסים הבינאישית בין המעסיק לעובדיו. ההמתנה של העובדים לתווי השי לקראת החג תעודד את העובדים להשקיע בעבודתם ולהראות את יעילותם בחברה, ובכך להוכיח כי השי ניתן להם בזכות.

רצוי להזמין תווים בערכים קבועים, בדרך כלל במכפלות של 50 ש"ח. הזמנה כזאת מייעלת את תהליך ההנפקה, מקצרת את זמן אספקת התווים וחוסכת לך זמן הכנה וחלוקה לעובדים. כמו כן, מומלץ להזמין את תווי השי בהקדם מאחר והזמנה מאוחרת יותר וסמוכה למועד החג עלולה לגרום לעיכובים בקבלת התווים בשל עומס ולחץ מצד המנפיק.

אילו תווים להזמין? תמיד כדאי לרכוש תווים של רשת גדולה ובעלת פריסה ארצית. נגישות היא יתרון גדול ברכישות לקראת החגים והעובדים שלך יודו לך.
כמו כן, עדיף לרכוש תווי שי באמצעות ארגוני מעסיקים. העסקאות שארגונים אלו משיגים גדולות יותר ממה שהעסק הבודד יוכל להשיג; שלא לומר, הזמן וההתעסקות שנחסכים כשיש מישהו שמתנהל עבורך מול המנפיק ומטפל בכל הכרוך בכך.

ירון חתם, סמנכ"ל כספים באיגוד לשכות המסחר, מספר כי עקב וירוס הקורונה, חלה עליה בהזמנת תווי שי בטעינה מרחוק של המעסיק ישירות לטלפון הנייד של העובד. "הנסיבות הובילו אותנו לגשת לפתרונות טכנולוגיים קיימים לצמצום מגע, אך יחד עם זאת, לשמור על אווירת החגים והענקת המתנות לעובדים. אנחנו נמשיך להעניק את כרטיסי התווים באופן אישי לכל עובד – תוך שמירה על מרחק אישי – ביחד עם הברכה ועם הרמת הכוסית המסורתית".

תווי קניה ישירות מהסלולר

למידע נוסף בתחום זה