איטליה: התערוכה הגדולה במדינה בתחום הדנטלי, 19-21.5.2016

במהלך חודש מאי תתקיים ברימיני, איטליה התערוכה הדו שנתית בסקטור הדנטלי, הנספחות המסחרית הישראלית במילאנו, בשיתוף עם איגוד לשכות המסחר מציעים ליצרנים ישראלים בתחום הדנטלי סיוע בהיערכות להשתתפות ותיאום פגישות עם קניינים ומפיצים פוטנציאליים.

תערוכת DENTAL EXPO הינה האירוע המרכזי באיטליה המיועד לתחום הדנטלי. זו תערוכה דו-שנתית המתקיימת הפעם בגני התערוכה בעיר רימיני באיטליה, ומושכת אליה קניינים ומציגים מכל העולם. התערוכה, שתתקיים בין 21-19 במאי השנה, הינה הזדמנות לחברות ישראליות להכיר ולהיפגש עם השחקנים העיקריים בשוק, כולל מפיצים, יצרנים ולקוחות – רופאי השיניים.

המארגנים נמצאים בימים אלה בשיאו של שלב ההרשמה, והם מציעים תנאים טובים לחברות הישראליות שיצטרפו הכוללים פגישות B2B, קידום ופלטפורמות שונות לנטוורקינג.

בנוסף, יתקיים בתערוכה אירוע ייחודי המוקדש למהפכה שיצרה הדפסת D3 בתחום צילומי השיניים במעבדות. הטכנולוגיה המתקדמת של הצילום יצרה ענף חדשני שנקרא DDH ה- Digital Dental Health ובאירוע תהיה הדגמה של מרפאה ומעבדת שיניים דיגיטלית מלאה. בנוסף יתקיימו סמינרים, הדגמות ושולחנות עגולים גם לתחום טכנאי השיניים, תחום שבו שוק השיניים האיטלקי נחשב למוביל, מאמץ טכנולוגיות חדשניות ומכיר בחשיבותן.

שוק טיפולי השניים ובריאות הפה באיטליה מפותח מאוד ונחשב לשוק השלישי בגודלו בעולם אחרי ארה"ב וגרמניה. השוק מתאפיין בחדשנות ואמינות ונהנה ממוניטין חיובי מאוד. הלקוח האיטלקי, נחשב גם הוא כ"איכותי" – ההוצאה על טיפולים דנטליים בקרב הציבור האיטלקי עמדה על 6.5% מההוצאה הכללית על בריאות בשנת 2011 והייתה מהגבוהות באירופה, רק הצרכן הגרמני מוציא יותר על טיפולי שיניים, סך הכל 7.6% מההוצאה הכללית על בריאות. 

יזמים וחברות המעוניינים בפרטים נוספים, מוזמנים למלא את הטופס שלהלן.

למידע נוסף בתחום זה