| 19/04/2016

מפגש נטוורקינג 09.05.16 - יצירת ערך אמיתי של המוצר כדרך לסגירת עסקאות

 

שפע השירותים והמוצרים המוצעים בשוק היום מקשים על בעלי עסקים, יזמים ומנהלי שיווק לגרום ללקוח הפוטנציאלי להבין שדווקא המוצר או השירות שהם מעניקים, הוא הפתרון האידיאלי עבורו.

העולם החדש של השיווק בו אנו נמצאים השתנה מ"אמנות השכנוע" להצגת הערך האמיתי של המוצר על ידי יצירת סיפור שיווקי שגורם ללקוח להזדהות עם הפתרון שהמוצר או השירות מציע, ובכך לרכוש בסופו של דבר את אותו מוצר.  

בהרצאה נעסוק באופן שבו ניתן לגרום ללקוחות, קולגות ומשקיעים להתחבר לרעיון של המוצר או השירות שלכם בצורה שתשיג את התוצאה הרצויה – מכירה.

 

המפגש יתקיים ביום שני 09.05.16, בין השעות 16:30 – 19:00, קומה 2, אולם 224, בית לשכת המסחר, רח' החשמונאים 84 תל-אביב.

מרצה אורחת: מאיה קאופמן, מנכ"לית מרקט יור דיפרנס בע"מ.

 

בין הנושאים

  •  מהם השלבים ליצירת בידול ממוקד לקוח שמייצר עניין אמיתי וסוגר עסקאות?
  • איך הכי נכון להציג ולשדר את הבידול מבחינה מיתוגית כדי להשיג את התוצאה העסקית הרצוייה?
  • למה בידול קובע אסטרטגיית שיווק ומכירות, ואיך עושים זה?

 

סדר היום

16.30 -  16.45:  התכנסות, הרשמה וכיבוד קל
16.45 – 17.30:  הרצאה 
17.30 – 19.00:  נטוורקינג

 

מפגש  NETWORKING הנו כלי שיווקי חזק הפועל על פי עיקרון הטבע האנושי – עסקים עושים עם מי שמכירים. זו ההזדמנות להכיר בעלי עסקים, מנכ"לים ומנהלים מתחומים שונים; ולהגדיל את מעגל הקשרים העסקיים, להיחשף להזדמנויות עסקיות ולפתח שיתופי פעולה.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתי מידן, רכזת מועדונים, נטוורקינג וחטיבת נותני השירותים, בדוא"ל: etim@chamber.org.il


*המפגשים מיועדים לחברי הלשכה ללא תשלום, אך כרוכים בהרשמה מראש.
להרשמה יש למלא את טופס הרישום

פרטים על האירוע

  • תאריך:
    09/05/2016
  • מקום:
    לשכת המסחר ת"א והמרכז
  • איש קשר:
    אתי מידן
  • דוא"ל:
  • שעת פתיחה:
    16:30
  • שעת סיום:
    19:00

אירועים קרובים